שיבוץ מנצח: מאז מיזוג "ערוץ עשר" ו"רשת" הזכיינית "קשת 12" ניצחה בתחרות אל הרייטינג ברוב ערבי השידור. "האח הגדול VIP", ספינת הדגל של "רשת 13", ירדה מן האוויר לפני שלושה שבועות, ובזכיינית מיהרו למלא את החלל שנוצר עם ריאליטי יוקרתי לא פחות - "הישרדות VIP" באותה משבצת השידור. וכך, פרק הפתיחה של תוכנית המציאות השיג נתון נאה של 22.2 אחוזי רייטינג.



כפי שקורה בכל תוכנית, נתוני הרייטינג יורדים לאחר שידור פרק הפתיחה, ואמש קיבלה התוכנית נתון נאה 17.4 אחוזי רייטינג, מולה התוכנית "עובדה" ששידרה את סרטו של עמרי אסנהיים ששידרנו עכשיו "הקומנדו בסוריה - המבצע שהסתבך" של "קשת" גרפה 16.3 אחוזים והפסידה במירוץ למרות הנושא המרתק והקידומים. נראה כי השיבוץ על "הישרדות VIP" מיד עם ירידת "האח הגדול VIP", שיחק לידיה של הזכיינית וגרם לה לעקוף גם קלף חזק כמו "עובדה" בוותיקה של "קשת 12". "כאן 11" סיכמה את ערב השידורים עם המשחק בין ישראל לאוסטריה שקיבל 13.2 אחוזים.





ברצועת החדשות, קיבלו המהדורות 16.4 אחוזים ב"קשת 12" ו-8.2 ב"רשת 13", ומהדורת החדשות של תאגיד השידור הציבורי קיבלה 7.8 אחוזים, הנתון הגבוה ביותר שלה מאז תחילת יולי, מספר שניתן לתלות בהישארות הצופים בערוץ.
 
בשעות הפרה-פריים שלפני החדשות הובילה "קשת 12" עם התוכניות "ערב טוב עם גיא פינס" שגרפה 11.9 אחוזים ו"תוכנית חיסכון" שהביאה 12.1 אחוזים, בעוד הזכיינית "רשת 13" שידרה את "לפני החדשות" שקיבלה 6.6 אחוזים, ואת "ברקוד" שקיבלה 6.5 אחוזים. "כאן 11" ששידר את האולפן המקדים לקראת המשחק מול אוסטריה הגיע אל החדשות עם 3.3 אחוזים.