חמישה ימים אחרי שהגיעה לשיא העונתי שלה והשיגה 21.8 אחוזי רייטינג ביום שני האחרון, "חתונה ממבט ראשון" מאבדת גובה אך שומרת על ההובלה מול המתחרה.



בשבועות האחרונים התמודדו שתי תוכניות הריאליטי הגדולות של הזכייניות "רשת 13" - "הישרדות VIP" ו"קשת 12" - "חתונה ממבט ראשון" על ההובלה בטבלאות הצפייה. על פי פרקי ההשקה של שתי התוכניות היה נדמה כי תוכנית הסלבס מהאי היא המובילה, עם 22.2 אחוזי צפייה, על תוכנית החתונות שקיבלה 17 אחוזים, אך בשבועות אחרי "חתונה ממבט ראשון" עקפה את המתחרה והחלה להוביל באופן קבוע. אמש, למרות שאיבודה 4.1 אחוזים מהפרק הקודם, התוכנית המשיכה להוביל על המתחרה.



ברצועת הפריים-טיים, כאמור, הובילה אמש התוכנית  "חתונה ממבט ראשון" של הזכיינית "קשת 12" עם 17.7 אחוזי רייטינג, מול "הישרדות VIP" של "רשת 13" שצמצמה את הפער וגרפה 16.2 אחוזים. "כאן 11" סיכמה את ערב השידורים עם הכל פוליטי שקיבלה 2.8 אחוזים.




ברצועת החדשות, קיבלו המהדורות 18.9 אחוזים ב"קשת 12" ו-7.8 ב"רשת 13", ומהדורת החדשות של תאגיד השידור הציבורי קיבלה 4.6 אחוזים.



ביום שישי האחרון, הראיון של ראש הממשלה בנימין נתניהו בתוכניתם של שרון גל ורני רהב ב"רשת 13", הצליח להרים את הרייטינג של התוכנית שמשודרת לפני חדשות הערב והביא לה 6.3 אחוזי צפייה, עם נתון של 7.9 בראיון עצמו, אך לא הצליח לגרום להובלה שלה על "אופירה וברקוביץ'" ב"קשת 12" שקיבלה 7 אחוזים.