סיפור על אהבה וחושך: לא מעט סבל הוצג בפרק האחרון של "חתונה ממבט ראשון". הפסיכולוגים לא מגלים מינימום אמפתיה כלפי דיקלה ושולחים אותה שוב לזוגיות שעושה לה רע, אורטל ממשיכה לנהוג בחוסר הוגנות כלפי עידו החמוד שלא מפסיק לחטוף מכות ורק התחתונים של יוגב וסיפור הפרעצל מצליחים לעלות בלבנו חיוך. כל הסבל שהיה - עכשיו לפניכם.



 1. כמעט לכולנו יש את הסיוטים האלה שחוזרים על עצמם בלילות: נפילה של שן, נסיעה באוטו בלי ברקסים, הגעה לעבודה בלי חזייה, אי שליטה על רצפת האגן, קפיצה מגג או לבכות ולספר את האמת שלך כשמנסים להוציא אותך שקרן. אתמול רבותיי, דיקלה הייתה בתוך סיוט - אין דבר יותר מתסכל מלדעת שאתה דובר אמת - אך לא מאמינים לך. אבוי לעולם הפסיכולוגיה אם הוא הגיע למצב שבו נמצא מטופל בוכה ושבור והוא לא שומע את גרסתו עד הסוף או מבין את מצוקתו. במשך כל הטיפול ישבתי מכווצת על הספה ואמרתי לעצמי: "לא הם לא אמרו לה את זה הרגע?!!" .



2. אלון, שבפרק הקודם עבד קשה כמו טייס במטוס ללא טייס, הבין שאולי הוא לא יוצא טוב בטלוויזיה ושאולי דיקלה נפגעה ממנו. בתגובה הוא הלך למכון הכושר, ששם באורח פלא הוא לא קיבל שום טלפון דחוף. אחרי המכון הוא גם נפגש עם אחותו שגרמה לי להודות לאלוהים על כך שלבעלי אין אחיות אלא רק אחים. אחות של אלון הרימה לו כאילו מדובר באביב אלוש או עמוס תמם ועם כל ההרמה הזאת - אלון הגיע לספת הפסיכולוגים.





3. זה הרגיש כאילו הפסיכולוגים יעל ודני נשבעו שבועת צופים שאת הזוג הזה הם מביאים לסוף העונה - ויהי מה. כתוצאה מכך הם שחררו לדיקלה משפטים כמו: "אבל שניכם נפגעתם", "גם את עושה טעות מאוד גדולה" ו-"מהצד זה נראה שאתם זוג חם". הם צודקים, בגיהנום תמיד חם. אלון רכב על הגל והאשים (?!!) את דיקלה בכך שהיא עזבה את הבית, בעוד שכולנו שמענו אותו מגרש אותה כמו שאני מגרשת מקקים כשא', בעלי שיחיה, לא נמצא - "אדון מקק, זאת הדלת - זה או אתה או שאני נעזוב". מה אומר לכם, יש לי חשק לרסס קיי 300 על כל הסיפור הזה - אני לא מאמינה שהם עוד עברו לגור ביחד. 


4. מי שעוד יוצא מהתוכנית הזאת בשן ועין זה עידו החמוד שנראה כמו דמות קפקאית. אורטל מתווכחת איתו על הכל - זה התחיל בזה שהוא רצה להעניק לביתם החדש מראה חמים ובצדק. אורטל לא זרמה ולכן עידו הלך לבחור רהיטים עם חבר שנראה שהקשר בינו לבין עיצוב הוא כמו הקשר ביני לבין ריקודי פסדובלה. מה שכן, החבר התגלה כפסיכולוג הכי טוב בתוכנית הזאת ועידו התגלה כמעצב פנים שיכול לתת לבת אל פייט.



5. בהמשך עידו קיבל מכה שהייתה מלווה בזעזוע מח קל, מה שהצחיק מאוד את אורטל. הקארמה עשתה עבודה טובה ובהמשך אורטל גם קיבלה מכה וגם זכתה לראות את עידו צוחק עליה כשהיא סיפרה לו שבעבר נחנקה מפרעצל. זה מצחיק לחשוב על אישה בת 30 נחנקת מפרעצל באמצע הקניון - מקווה שלא ליד דוכן של מגנוליה או רי-בר. מסכן, גם כשהוא רוצה להזמין בייגלה היא מלחיצה אותו עם סיפורי חניקה. וידוי קטן, גם אני נחנקתי מסטייק בגיל 9 - אבל אני לא עושה את המוות בכל פעם כשמישהו אוכל לידי אנטריקוט וגם חזרתי לאכול סטייקים מיד אחרי - כדי שלא תהיה לי טראומה.

6. כאילו שהעם היהודי לא סבל מספיק, לאחר מכן אורטל החליטה שהם יבזבזו ערב שלם בהרכבת פאזל - פעולה מרדימה כמו קובי מרימי ששר שירים של מתי כספי. אין ספק שאורטל אישה לא שגרתית ורק אצלה תוכלו למצוא בתוך קופסה: פאזל של אנה ואלזה לצד אריזה חדשה של דורקס (ראיתם את זה?! מי שם קונדומים עם פאזלים? אלזה עוד בתולה!). עידו העלה חיוך כשהקופסה נפתחה. אני לא יודעת אם היו אלה הקונדומים ששימחו אותו או שהוא שהוא נהנה מפאזל של אנה ואלזה - מה שבטוח, סוף סוף לא כעסו עליו. הללויה.



7. אפרופו קונדומים, האם גם אתם איבדתם עניין בדודו וצוקים לאחר שהם עשו את הטינניאי - נאי? מרוב שעמום אני מחכה שהם יזרמו לשלישיה.

8. נסיים עם הזוג האהוב עלי אחרי שירי ולירן - הלא הם בת אל ויוגב. בתכלס, לא חידשו לנו כלום חוץ מזה שיוגב אוהב לעבוד בחצר בלי חולצה ועם תחתונים של קווין קליין. בהחלט גבר מוכשר - רק חבל שלצד העבודה הקשה בגינה הם ממשיכים לשבת על דשא סינטטי. נו שווין, מקווה שבשנה הבאה בת אל תחגוג יום הולדת עם בטן מלאה ובן זכר ושהחברה הקורעת שלה תשתתף בעונה השלישית של חתונה ממבט ראשון. יהיה מעניין - זה בטוח.