אתמול בזאפה תל אביב, קיימה נטע ברזילי מסיבת עיתונאים בסגנון מסיבת פיג'מות ענקית, שבה ביצעה, לראשונה בלייב, את השיר Nana Banana, שאותו תבצע בסוף השבוע על בימת האירוויזיון בתל אביב. האולם היה מקושט בבלונים, כשבצד עמדה מיטה שעליה היו מפוזרות אינספור בננות, ועל השולחנות אוזניות זוהרות. על הבמה ניצב הלופר הידוע של ברזילי, פלוס אורות ורודים, בעוד שברקע התנגן שוב ושוב שירה החדש, "ננה בננה".



"בוקר טוב לכולם, וברוכים הבאים לחוויה הזאת", פתחה נטע. "זאת פעם ראשונה שאני מבצעת את השיר. לבשתי גם בגד שהוא בננה ירוקה כזו". לאחר מכן ביצעה את השיר, תוך שליטה מלאה בלופר הידוע שלה, ובמהלך הביצוע נראתה עם אותו ניצוץ בעיניים ואותה הכריזמה המוכרת.





לאחר מכן הזמינה לבמה את סתיו בגר, שותפה ליצירת ה"בננה", כמו גם ל־Toy. "נטע היא היחידה שיכולה לגרום לי לעלות על במה מול אנשים ומצלמות", הודה בגר.



"'ננה בננה' זה תוצר שלי, של סתיו בגר ושל נתן גושן, שנעדר היום כי הוא לא מרגיש טוב", אמרה ברזילי. "סתיו ואני עובדים תקופה ארוכה ביחד, והשיר נולד אחרי הרבה ויכוחים מקצועיים. זה שיר שנכתב על הפחד להיוולד ולהשתחרר מלחצים ומציפיות חיצוניות. נתקלתי בזה בעבר, כשציפו ממני להצליח כמוזיקאית, ועכשיו מצפים ממני להוציא שירים ולעמוד בציפיות. משהו ב'ננה בננה' אומר שאני עושה מה שאני רוצה, ואם אתה לא אומר את זה, אתה לא תהיה אמן מעניין אף פעם".



עד כמה נוח לך לעמוד על במה עם האופנה והלבוש האקסצנטרי?
"כל העיסוק שלנו במוזיקה, יכול לבוא משני צדדים. מצד אחד זה או־מיי־גאד, אני עומדת על במה מול מיליון איש, ואני רוצה לקבור את עצמי באדמה. מצד שני, זה מי שאת והמקצוע בחר אותך. את לא יכולה לעשות שום דבר אחר".



מאיפה שם השיר?
"חשבנו מה יתחרז עם 'באסה סבבה', אז זרמנו על 'ננה בננה'".