הדבר הכי טוב שיצא מאירוויזיון 2019 הוא לוסי איוב: אחרי הופעה מביכה של מדונה, שיר ישראלי שהגיע למקום ה-23 (מתוך 26) ופרובוקציה איסלנדית די צפויה, נראה שההצלחה הכי גדולה של הערב הייתה הופעתה של המגישה הצעירה של התחרות. 



תחרות האירוויזיון הביאה לישראל לא מעט כבוד בדמות מופע מוזיקלי מרהיב שהחלט עמד בסטנדרט האירופאי ולפרקים אף התעלה על שנים קודמות, ואחת ההברקות הפחות צפויות שלו הייתה הופעתה של לוסי איוב.



למי של מכיר, הכותבת ומנחת הטלוויזיה החיפאית, בת לאב ערבי-נוצרי ולאם יהודייה בת לניצולי השואה שהתנצרה, פרצה לתודעה בשנת 2016 במגוון סרטונים ששודרו בערוצים הדיגטליים של "כאן" עוד לפני עלייתו של הערוץ לאוויר. בהמשך הפכה איוב לטאלנט לוהט של התאגיד כשהנחתה את "מועדון תרבות" לצדן של שפרה קורנפלד, אסתר רדא ודפנה לוסטיג, והופיעה במגוון תכנים של הערוץ. 



אסי עזר, לוסי איוב, אירוויזיון. צלם : קיץ ברבנר
אסי עזר, לוסי איוב, אירוויזיון. צלם : קיץ ברבנר



מאז הבחירה באיוב להנחות את האירוויזיון גברה התעניינות בה עד מאוד, ובימים האחרונים הכותרות עסקו בשכרה, שעל פי הדיווחים לא היה שווה לזה של המנחים הוותיקים.



אחרי השידור אמש, איוב, שפתחה את השידור במילים "מרחבה וברוכים הבאים", הוכתרה רשמית ככוכבת הגדולה של האירוויזיון, והרשת, כמובן געשה. "לוסי איוב, איפה היית כל הזמן הזה?", כתבה אחת הגולשות. "אסי הביא את הכי מעיק שלו, בר גמגמה והביכה מאד סביב מדונה, ארז טל נראה עייף ולא קשור בכלל (והביך ברגעים אחרים), לוסי איוב היתה נהדרת אבל היא רק אחת מתוך ארבעה - והיחידה שלא קיבלה שכר טאלנט. מה עוד אפשר לומר על ערב שבו מדונה מזייפת וגלי עטרי מראה איך עושים את זה נכון בגיל השלישי?", כתב גולש אחר. 



"לא נעים לומר, אבל האנגלית של לוסי איוב יותר קולחת מזו של מדונה", כתב נדב אבקסיס. "אני מדמיין את לוסי איוב היום מגיעה חזרה לעבודה במשרדי 'כאן', ונאבקת עם צילה מהנהלת חשבונות על מקום במקרר לקציצות שלה", סיכם נועם פתחי.