ממשיכה לכבוש את העולם: אחרי שכבשה את המסך הישראלי בתוכנית הנוער "אקזיט", הטלנובלה "נשות הטייסים" ובסרטו של עמוס גיתאי, "Words with God", המשיכה לקריירה בינלאומית, כיכבה בקליפ של אנריקה איגלסיאס "Somebody's Me", בסרט ההוליוודי "בלתי נשכחים 3" לצידם של ארנולד שוורצנגר, סילבסטר סטלון ואנטוניו בנדרס, ובסדרה "שלטון הצללים", שרי גבעתי עושה עוד צעד לכיבוש העולם - והפעם בתחום המוזיקה. 



היוצרת והזמרת שחררה אמש שיר ראשון, "Let you down", מתוך פרויקט חדש עליו עבדה בשנה האחרונה, אשר יראה אור בחודשים הקרובים. כמו כל שיריה, שרי כתבה והלחינה אותו, כאשר מאחורי העיבוד וההפקה המוזיקלית עומדים בוי אצ׳י ועמית שגיא.





זו לא הפעם הראשונה שבה גבעתי מוציאה סינגל בינלאומי, והשיר "Cheap Talk" שלה שיצא לפני כשנתיים, גם הוא בשיתוף פעולה עם עמית שגיא, צבר כבר כרבע מיליון צפיות.



כזכור, לפני מעט יותר משנה, הפכה גבעתי לאמא לשניים. אחרי תשעה חודשי הריון בהם טיפחה בטן הריונית יפה, חזרה לקדמת הבמה ואף הצטלמה לקמפיין הריוני, התייצבה השחקנית והזמרת במחלקת היולדות בבית החולים וכעבור מספר שעות של לחיצות הביאה לעולם יורשת עצר לה ולבעלה אור לובושיץ, אח לבנם הבכור ריף.