השחקנים זוכים לכבוד: טקס פרסי שח"ם 2019 התקיים ביום שישי האחרון במרכז ענב. בטקס הוענקו פרסים לשחקנים אבי גרייניק ופנינה רינצלר על פעילות חברתית באמצעות אומנות על שם לאון ומשה אדרי, פרס מפעל חיים לשחקן ולשחקנית יוסף כרמון ופנינה רינצלר, פרס על קידום מעמד השחקן לשחקן יורם חטב.



את הטקס הנחה השחקן אסי ישראלוף שבהמשך הפתיע את הקהל כאשר ביצע יחד עם השחקנית עדי ארד פרודיה לשיר Shallow של ליידי גאגא ובראדלי קופר.



פרסי שח"ם, יוסף כרמון. צלם: עופר עמרם
פרסי שח"ם, יוסף כרמון. צלם: עופר עמרם



פרסי שח"ם, יוסף כרמון. צלם : עופר עמרם
פרסי שח"ם, יוסף כרמון. צלם : עופר עמרם




פרסי שח"ם. צלם: עופר עמרם
פרסי שח"ם. צלם: עופר עמרם



בין מעניקי הפרסי ניתן היה לראות את השחקנית, היווטיובית קים אור אזולאי שהעניק פרס לשחקן אבי גרייניק על פעילותו למען החברה עם ילדים אוטיסטים. את לוסי אהריש ולירון אדרי שהעניקו פרס לשחקנית פנינה רינצלר על פעילותה החברתית המקשרת בין אוכלוסיות המגוונות בעיר לוד לעולם התאטרון.



עוד בין ממעניקי הפרסים היו השחקנית קרן מור שהעניקה פרס לגדול שחקני התאטרון יוסף כרמון, ויניב ביטון שהגיש באהבה רבה לשחקנית שושה גורן שגדולתה הביאה לשינוי מהפכני לגבי תודעת נשים מזרחיות בבמות התאטרון, והשחקנים דני שטג ושמיל בן ארי שהגישו את פרס קידום מעמד השחקן למקים שח"ם – יורם חטב על פעילותו רבת השנים לטובת השחקנים ורווחתם.