אשת התקשורת מיכל אנסקי אמרה כי במשך כחודשיים לא רצתה לצאת מביתה לאחר שאובחנה כסובלת מתסמונת נדירה שגרמה לשיתוק בפניה. בראיון שחלק ממנו שודר הערב (שלישי) בחדשות 12, אנסקי סיפרה על החוויה הקשה שעברה מאז שהתעוררה משינה במהלך טיסה וסבלה משיתוק.



"אני חודשיים לא הסתכלתי בראי. חודש וחצי. אי אפשר לראות את זה", אמרה אנסקי. "זה מגעיל קצת. העין נראית כמו עין של זכוכית. אין הבעה. השרירים פה, בהתחלה זה עווית. זה ממש לא זז. נראיתי כמו קלף טארוט, את יודעת, שיש מחייך-עצוב. זה בדיוק חצי".



"אז החלק הזה נראה כל כך מפחיד כי שאני מחייכת הוא נפתח וזה לא זז", הוסיפה מנחת הטלוויזיה. "אני יודעת להצטלם. אני יודעת לכוון את הזוויות של הפנים שלי בצורה שתהיה פוטגנית. וברגע שאיבדתי על זה שליטה - זה היה נורא מפחיד וכל מה שרציתי זה להשתבלל ולהיסגר בבית ולהתחבא".



כזכור, לפני כחודש וחצי שיתפה אנסקי בת ה-38 במצבה הבריאותי וחשפה בפוסט ברשתות שבמהלך טיסה חזרה ארצה, היא התעוררה משינה וגילתה שהיא סובלת משיתוק בחצי מפניה, וכמו כן מטעם ירוד וקושי בדיבור. היא הובהלה לבית החולים בארץ שם אובחן כי היא סובלת מתסמונת על שם בל. במהלך התקופה האחרונה עברה המגישה שיקום ומצבה השתפר. 

מיכל אנסקי, ארכיון. צילום: אור גפן
מיכל אנסקי, ארכיון. צילום: אור גפן