עדיין בטופ: ריאליטי החתונות של "קשת 12" ממשיך לשגע את הצופים ומתקרב אל סוף עונתו השנייה, כשהוא עדיין מוביל את טבלאות הרייטינג. אמש "חתונה ממבט ראשון" הציגה את הפרק הגורלי במהלכו אחרי 40 יום יחד ורגע לפני שהם צריכים להחליט לאן ממשיכים מכאן, הזוגות יצאו לסוף השבוע האחרון והגורלי, וקיבלה 18.6 אחוזי רייטינג.



בזכיינית המתחרה, "הישרדות VIP" גם היא מתקרבת את סופה, וכמות הסלבס שעל הולכת ופחותת משבוע לשבוע. אחרי שכל המאובנים יצאו מהמשחק, הגיעה מועצת השבט האימתנית שבסופה נשארו רק שבעה שורדים. הריאליטי המוביל של "רשת 13" אומנם הפסיד למתחרה החזקה אך הציג גם הוא נתון נאה של 15.1 אחוזי רייטינג. "כאן 11" סיכמה את ערב השידורים עם "רואים עולם" שקיבלה 4.2 אחוזים.





ברצועת החדשות, קיבלו המהדורות 12.8 אחוזים ב"קשת 12" ו-6.8 ב"רשת 13", ומהדורת החדשות של תאגיד השידור הציבורי קיבלה 4 אחוזים.



בשעות הפרה-פריים שלפני החדשות הובילה "קשת 12" עם התוכניות "פגוש את העיתונות" שגרפה 8.1 אחוזים, בעוד הזכיינית "רשת 13" שידרה את "המטה" שקיבלה 5.1 אחוזים. "כאן 11" ששידר שידור חוזר של "מחוז ירושלים" הגיע אל החדשות עם 1.3 אחוזים.