מנצחת, אבל לא מעבר לציפיות: מאז פיצול ערוץ 2, "חתונה ממבט ראשון" הפורמט הדני ששודר בארצות הברית בערוצי לייף-סטייל וריאליטי בכבלים בארצות הברית, הפך לתופעה של ממש בישראל. עונתה הראשונה של תוכנית ריאליטי זו הפכה אותה לתוכנית הנצפית ביותר מאז פיצול ערוץ 2; בעונתה השנייה הצליחה לנצח את המתחרות כמעט בכל ערב ששודרה, עם שידור פרק היום אמש, הגיעה התוכנית לנתון חזק, אל לא יותר ממה שציפו לו, ולא יותר מהפרק של מוצאי שבת.

ברצועת הפריים-טיים,  הובילה אמש את לוח השידור התוכנית "חתונה ממבט ראשון" של הזכיינית "קשת 12" בחלק ב' של פרק ההכרעה עם 22.5 אחוזי רייטינג, שמהווים למעשה ירידה מחלק א' ששודר יום לפני כן והשיג 22.8 אחוזים. מולה "דה וויס" של "רשת 13" גרפה 10.6 אחוזים, ו"כאן 11" סיכמה את ערב השידורים עם "מחוז ירושלים" שקיבלה 3 אחוזים.
ברצועת החדשות, קיבלו המהדורות 15.7 אחוזים ב"קשת 12" ו-8.2 ב"רשת 13", ומהדורת החדשות של תאגיד השידור הציבורי קיבלה 3.2 אחוזים. בשעות הפרה-פריים שלפני החדשות הובילה "קשת 12" עם התוכניות "ערב טוב עם גיא פינס" שגרפה 8.6 אחוזים ו"תוכנית חיסכון" שהביאה 9.1 אחוזים, בעוד הזכיינית "רשת 13" שידרה את  "לפני החדשות" שקיבלה 4.1 אחוזים, ואת "ברקוד" שקיבלה 6.5 אחוזים. "כאן 11" ששידר את "מהצד השני" עם גיא זוהר הגיע אל החדשות עם 1.1אחוזים.