ימים ספורים אחרי סיום העונה של הריאליטי המצליח של "קשת 12", "חתונה ממבט ראשון", אחד מכוכבי העונה, אלון עייני, שיחסיו עם המשתתפת ששודכה לו על ידי מומחים, דקלה דאיטי, הגיעו לסיומם בפרק האחרון, חשף את מה שעבר עליו בפוסט באינסרגרם.



"אז עכשיו מותר להגיד הכל, לשים את הקלפים פתוחים על השולחן בלי מסננים ובלי מתווכים", כתב עייני. "כמו שאתם יודעים 42 יום הסתיימו להם, ובתוך בליל צבעוני ומוקצף, חשבתי שאני יודע לקראת מה אני הולך וזה למצוא את אהבת חיי או לפחות בת זוג ראויה לפי מבחני התאמה מדעיים. הנחתי שהמדע יהיה חזק מההחלטות שהיו לי עד כה, ולהרפתקה הזו חייב להיות משהו טוב - כזה אני אופטימיסט. באתי מוכן, פתוח, מאמין, רוצה באמת שזה יצליח".



 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

אז עכשיו מותר להגיד הכל, לשים את הקלפים פתוחים על השולחן בלי מסננים ובלי מתווכים. כמו שאתם יודעים 42 יום הסתיימו להם, ובתוך בליל צבעוני ומוקצף, חשבתי שאני יודע לקראת מה אני הולך וזה למצוא את אהבת חיי או לפחות בת זוג ראויה לפי מבחני התאמה מדעיים הנחתי שהמדע יהיה חזק מההחלטות שהיו לי עד כה, ולתוך ההרפתקאה הזו חייב להיות משהו טוב - כזה אני אופטימיסט. באתי מוכן, פתוח, מאמין, רוצה באמת שזה יצליח הפרק הראשון חוויתם איתנו את הניצוצות כי הם היו אמיתים. רטטי הלב האירו לכל עבר! וכמו שאמרו המומחים (למי שזוכר) או שזה ממש יצליח או יתרסק. 2 אנשים שהם אש! ממרחק של זמן ובמבט לאחור, אני זוכר בעיקר את ההתעקשות והניסיון שלי שזה יצליח. ניסיתי בכל כוחי! במהלך שידור התוכנית; התכווץ לי הלב בכל פעם שלא איפשרו לכם לראות מה באמת קרה מאחורי הקלעים ולמה התנהגתי ככה או אחרת! הרגעים האלו, לא היה פשוטים עבורי אך בחרתי לא להגיב כי חשבתי שיש דברים שהשתיקה יפה להם, וכבוד המעורבים עולה על הצדק האישי שלי. חטפתי לא מעט ביקורת, אך קיבלתי גם מלאאאא אהבה, חוויתי עולם שלם על עצמי, ודבר אחד בטוח- אני תמיד הייתי אני!!! חונכתי לפחד רק מההוא למעלה ותמיד ללכת עם האמת שלי. אין כמו האמת. אז אני לא ילד ולא תמים וברור שלתוכנית כזו יש השלכות שיוצאות מכל מה שציפיתי, אך בסופו של יום אני שמח שלקחתי חלק בכל ההפקה הזו שלימדה אותי על עצמי. ופה התודה היא לכם! אז אני ודיקלה החלטנו שלא נכונה לנו הזוגיות וזה המקום להגיד לה תודה שבחרה להיות איתי במסע הזה! אני מאחל לה הרבה אהבה. ובאשר אליי, ובניגוד לשמועות הכרתי בחורה מדהימה לאחר שהתוכנית נגמרה, להזכיר לכם היא נגמרה לפני שנה! אנחנו כמה חודשים ביחד ואני יכול לומר שזוהי אהבה אחרת- טובה, רגועה, מווסתת, מלאה, אוהבת, תומכת והדדית. אני כן, מאוהב ותתפלאו גם רגוע ונוגה(: אולי עוד אשים את הטבעת! על אמת. אז תודה לכם גם על הדבש וגם על העוקץ. ״מרשרש ״אלון״ ברוח, מרחוק נושר כוכב, משאלות ליבי בחושך נרשמות עכשיו...״

A post shared by Alon Eini (@alon.eini) on



"בפרק הראשון חוויתם איתנו את הניצוצות כי הם היו אמיתים. רטטי הלב האירו לכל עבר וכמו שאמרו המומחים (למי שזוכר) או שזה ממש יצליח או יתרסק - 2 אנשים שהם אש. ממרחק של זמן ובמבט לאחור, אני זוכר בעיקר את ההתעקשות והניסיון שלי שזה יצליח. ניסיתי בכל כוחי", הוסיף המשתתף.



"במהלך שידור התוכנית; התכווץ לי הלב בכל פעם שלא אפשרו לכם לראות מה באמת קרה מאחורי הקלעים ולמה התנהגתי ככה או אחרת. הרגעים האלו, לא היה פשוטים עבורי אך בחרתי לא להגיב כי חשבתי שיש דברים שהשתיקה יפה להם, וכבוד המעורבים עולה על הצדק האישי שלי".



"חטפתי לא מעט ביקורת, אך קיבלתי גם מלא אהבה, חוויתי עולם שלם על עצמי, ודבר אחד בטוח - אני תמיד הייתי אני, חונכתי לפחד רק מההוא למעלה ותמיד ללכת עם האמת שלי. אין כמו האמת", הוסיף עייני. "אז אני לא ילד ולא תמים וברור שלתוכנית כזו יש השלכות שיוצאות מכל מה שציפיתי, אך בסופו של יום אני שמח שלקחתי חלק בכל ההפקה הזו שלימדה אותי על עצמי. ופה התודה היא לכם".



חתונה ממבט ראשון. צילום מסך
חתונה ממבט ראשון. צילום מסך
 


"אז אני ודיקלה החלטנו שלא נכונה לנו הזוגיות וזה המקום להגיד לה תודה שבחרה להיות איתי במסע הזה", סיכם. "אני מאחל לה הרבה אהבה. ובאשר אליי, ובניגוד לשמועות, הכרתי בחורה מדהימה לאחר שהתוכנית נגמרה, להזכיר לכם היא נגמרה לפני שנה! אנחנו כמה חודשים ביחד ואני יכול לומר שזוהי אהבה אחרת - טובה, רגועה, מווסתת, מלאה, אוהבת, תומכת והדדית. אני כן מאוהב ותתפלאו גם רגוע ונוגה. אולי עוד אשים את הטבעת על אמת. אז תודה לכם גם על הדבש וגם על העוקץ".



את הפוסט סיכן עייני בציטוט: "מרשרש 'אלון' ברוח, מרחוק נושר כוכב, משאלות ליבי בחושך נרשמות עכשיו".