רגע אחרי ששירי קופפרברג ולירן לוי, הזוג הכי בולט של הריאליטי המצליח "חתונה ממבט ראשון", נפרדו סופית מהפריים-טיים בתוכנית "הסיפור של שירי ולירן" ששודרה אמש ב"קשת 12" ועשתה פולו-אפ לסיפורם, השניים הגיחו לאירוח בתוכנית הבוקר של ניב רסקין "חדשות הבוקר" וסיפרו על השינויים שעבר הקשר ביניהם, החוויה של צפייה בעצמם יחד עם עם ישראל והפוסט מעורר המחלוקת בו אנה ארונוב יצאה נגדם.



בסרט שראינו אתמול, מאוד השתנית מאיך שנראית בתחילת העונה. זה ה'הפי אנד' שכולנו ראינו באגדות
"כל התקופה שזה צולם זה היה רגעים מסוימים במהלך שנה שלמה שעברנו שבמהלכה גם היינו בחו"ל ביחד, עברנו לגור ביחד ויותר היה לי בטחון בתוך הזוגיות הזאת, זה משהו שנבנה אצלי, אני לא יכולה לזייף את זה. ברגע שיש ביטחון אז אין לי בעיה שישימו מצלמה מול זה, הייתה לי בעיה שישימו מצלמה כשאני עוד בוחנת את זה ולא יודעת".



היה רגע בו אמרת 'לירן הוא האחד' או שזה תהליך ארוך בלי נקודה שאפשר לשים עליה את האצבע?
"קודם כל זה תהליך, לפתח את הלב, זה משהו שהייתי צריכה לעבור עם עצמי. רווקות מאוחרת יוצרת הרבה מחסומים, אז קודם כל הייתי צריכה לעבור תהליך עם עצמי כמו שראו. כשלא היו מצלמות, באמת יכולתי לראות אתה בן אדם שעומד מולי, יכולתי לא להתעסק בכל הפחדים שלי וזה קרה מהר מאוד".





איך זה לראות תקופה אחרי שחוויתם את זה?
לירן: "זה די קשוח לראות את זה, כי יש את הסיפור שלנו, איך אנחנו רואים את הסיפור. איך אנחנו מגוללים את הביחד שלנו. ועכשיו זה הסיפור של הבמאי, הוא שווה למקור, אבל עדיין יש שם את הניואנסים הקטנים שמשלימים את התמונה לטוב ולרע".



אתם עדיין נעלבים בדיעבד על דברים שנאמרו?
לירן: "זה לא בדיוק 'נעלבים', אבל אתה לוקח את זה בצורה טיפה אחרת. נכון שקיבלתי הספר לפני זה, אבל כשאתה מקבל את התמונה, ויזואלית, יש לזה יותר משקל".



מה היה הרגע הכי קשה, שהסתכלת עליה וציפית לתשובה?
לירן: "ביו שני רגעים כאלה, כשהיא אמרה 'הוא לא הטעם שלי', והשני כשהלכנו במעלה ההר בציריך וחווינו שם את הניואנסים שלנו, אבל כשראינו את זה בתוכנית עצמה, בדיוק שידרו את הנקודה שהיא התנערה ממני ואמרה: 'אני לא הייתי מחזיקה איתו שעתיים בדייט'".


שירי: "יושבים על הספה והלב מתכווץ, אני אוהבת את הגבר הזה וזה הבן זוג שלי, וזה קשה".



שירי קופפרברג, לירן לוי, "חתונה ממבט ראשון". צילום מסך
שירי קופפרברג, לירן לוי, "חתונה ממבט ראשון". צילום מסך



זה דברים שמרגישים בכל מערכת יחסים, אבל אצלכם זה מול כל המדינה
שירי: "לא הכל צריך להגיע לצד השני, אם את מתחילה לצאת עם גבר ויש לך את ההתלבטויות שלך ואת צריכה לעבוד על עצמך ומקומות בהם את חסומה, ולא תמיד צריך להגיד את זה לצד השני, כי זה סתם יפגע בו. הרגשתי שזה היה קשה לצפייה. להגיד 'הוא לא הטעם שלי', זו דרך להרחיק ממך אנשים".


שירי התייחסה גם לפוסט אותו כתבה עליה אנה ארונוב וערר סערה ("אולי אהרוס קצת את הרומנטיקה, או להפך - אהיה רומנטית מדי, אבל כשזה כל כך מורכב וקשה זה כנראה לא נכון. לדעתי!"): "יש לי כל כך הרבה מה להגיד על זה, אבל אני אקצר, הרבה שאלו אותי על זה, זה היה ברור מאוד בדיוק על איזה זוג ספציפי היא מדברת, אני לא חושבת שמישהו יכול לקבוע מה נכון ומה לא נכון".



זה פגע בך?
"אין לי שום ציפיות ממנה, אני לא מכירה אותה. דווקא בדיוק בגלל הנקודה הזאת שהיא באה מתוכנית טלוויזיה אז אולי יש שם מניעים אחרים שלאו דווקא קשורים אלינו ולזוגיות שלנו ואיך שהוא רואה אותה, ואולי יש שם דברים אחרים שעומדים מאחורי זה אני מאחלת לה רק טוב ואין לי שום ביקורת ואני חושבת שהסיפור שלה מקסים הוא ריגש אותי ואני כמו שהזילו דמעות בתוכנית שלנו אני הזלתי דמעות כשראיתי את שלה אז".

לירן הוסיף: "אין כללים מסוימים ומוגדרים איך בעצם אתה נכנס לזוגיות. אף אחד לא ניצח פה איזו נוסחה מסוימת, כל אחד לוקח את זה בצורה אחרת, אז יכול להיות שאנה זה הצליח לה ללכת בצורה הזאת ולנו זה הולך בצורה אחרת אבל בסופו של דבר בישורת האחרונה אנחנו בסוף מגיעים לאותה נקודה, לאהבה, לזוגיות אז זה לא משנה הדרך עצמה".