מן העונה הראשונה מצאתי עצמי צופה כגרופי טינאייג'רי נלהב ב"כפולה", הסדרה שהפכה ללהיט נוער ומגוללת את סיפורה הלא שגרתי של נועה קירל עם אינספור טוויסטים בעלילה, נקודות מדע בדיוני וגם רומנטיקה ויריבות, או במילים אחרות: הפנים האילוז'יונריות של השואו ביזנס.



העונה השלישית הסתיימה על בימת המחזמר "וודג'" במהלכו לכאורה שתתה קירל רעל שהמכשפה אקדיה גרמה לה לשתות ומתה. "גיא פינס" סיקרו את המוות והודיעו על אבל לאומי שהסעיר את תעשיית הבידור, אבל בדיוק אז, כשבן חממה (עומר דרור) מזייף למכביר בשיר לזכרה של קירל, היא מתגלה כחיה בצורה בלתי שגרתית אך כן צפויה.



לרגע שמחתי שהכוכבת חיה ונראה כי העלילה תחזור לטמפר הסטנדרטי, אבל בדיוק אז שחר (תובל שפיר) נתקל בטיפוס לא מזוהה שמביא לו שבב שלדבריו מסוכן. רגע אחרי כן הוא מוצא עצמו מוטל על הרצפה מדמם. בסצנה הבאה הוא שוכב במיטתו ומגלה כי איבד את הזיכרון לטווח קצר.



בינתיים, קירל, ש"קמה לתחייה" ומסירה דאגה מלבם של מעריציה ושל גיא פינס כמובן, מנסה להשלים עם שחר שמוסיף לעשות לה "חיים קשים" (ובצדק).





הקצוות הלא פתורים של העונה הקודמת כמו מערכת היחסים בין ירדן (ריף נאמן) לצוק (אלי נוס) ובין גאיה סבן (דין הפנר) ומיגל חממה (דין מירושניקוב) מגיעים לפתרונם בצורה קיטשית ורומנטית למדי, אבל סיום הפרק שכולל שוב סכנה שנשקפת לחייה של קירל - מעיד כי המתח רק מתחיל.



בניגוד לעונות השנייה והשלישית שהתחילו בצורה רגועה יחסית, העונה הרביעית מלאת פלפל, מתח ורגעי אי ודאות, מה שמוסיף אקשן וסקרנות לצופה, בייחוד לאור העובדה שדמויות בלתי מוכרות מופיעות בפרק הבכורה של העונה החדשה ותורמות לכך שרב הנסתר על הגלוי.



ההומור עדיין משעשע וטיפשי לפעמים (אך זה חלק מהקסם), הדנ"א האופייני של הסדרה נשאר, רק שהפעם הספתח עלה על כל הציפיות שלי כצופה הדוק של הסדרה. מה יהיה בהמשך? בפרקים הבאים נדע.