אחרי ההצלחה של הדקות הקומיות "להיות איתה" ו"יש לה את זה", "קשת 12" עלתה אמש עם הקומדיה "זה לא הגיל" העוסקת בזוג אוהבים עם פער גילאים ביניהם, טליה רובינשטיין (מירי מסיקה) בת ה-42 וישי בן (גפן ברקאי) בן ה-22, שנאלצים להתמודד עם תגובות המשפחה והסביבה למערכת היחסים המיוחדת שלהם.



הצופה הישראלי, כפי שמראות טבלאות הרייטינג, מעדיף לרוב תוכניות רייטינג ענקיות וצבעוניות על פני דרמות, שפעמים רבות עולות לזכייניות יותר. אך אמש, הצליחה "זה לא הגיל" להביא נתון יפה לסדרת מתוסרטת כמעט לעבור את רף 20 אחוזי הרייטינג ולמשוך למסך 19.4 אחוזי צפייה.

רבקה מיכאלי על "זה לא הגיל": "בכל פעם שצריך מינון של רשעות - מציבים אותי, ובצדק"


מולה ריאליטי המוזיקה של "רשת 13", "דה וויס" גרפה 10.7 אחוזים. "כאן 11" סיכמה את ערב השידורים עם "זמן אמת" שקיבלה 3.8 אחוזים.



ברצועת החדשות, קיבלו המהדורות 15.7 אחוזים ב"קשת 12" ו-7.5 ב"רשת 13", ומהדורת החדשות של תאגיד השידור הציבורי קיבלה 3.6 אחוזים.



בשעות הפרה-פריים שלפני החדשות הובילה "קשת 12" עם התוכניות "ערב טוב עם גיא פינס" שגרפה 8.7 אחוזים ו"תוכנית חיסכון" שהביאה 9.4 אחוזים, בעוד הזכיינית "רשת 13" שידרה את "לפני החדשות" שקיבלה 5.9 אחוזים, ואת "ברקוד" שקיבלה 5.9 אחוזים. "כאן 11" ששידר את "מהצד השני" עם גיא זוהר הגיע אל החדשות עם 1.6 אחוזים.