ההיכרות בין אסף גורן, שזכה לאחרונה בגמר "האח הגדול VIP" ומתחרה ב"נינג'ה ישראל" לבין דודי פטימר החלה כבר לפני כמה שנים דרך תחום אספנות תקליטי הויניל הישנים ששניהם אוהבים, בייחוד של פופ ישראלי-אוריינטלי משנות ה-60 וה-70.



גורן, שהוציא לא מזמן שיר חדש ("אוי ואבוי לי") ולאחרונה השיק עם נטלי דדון את הקמפיין ל-FILA, הגיע לאולפן כשהוא חמוש בתקליטים ישנים של יהורם גאון ואבנר גדסי ויצא עם פטימר למסע בעקבות פנינים מימיו הראשונים של הפופ הישראלי בסיקסטיז ובסבנטיז.





"השיר ששינה מבחינתי את הכל וגרם לי לרצות לעסוק במוזיקה הוא 'יפו' שעליזה עזיקרי ז"ל שרה בסרט 'קזבלן' עם יהורם גאון", סיפר גורן, "המיזוג בין המוזיקה המערבית לבין צלילי הבוזוקי המזרחיים ייצג בעיניי את ארץ ישראל האמיתית וזה קו שגם אני דוגל בו במוזיקה שלי".



גורן, שבחר את הפלייליסט שהתנגן בפודקאסט, לא קיפח גם את אריק אינשטיין, הצ'רצ'ילים, יהורם גאון, עוזי והסגנונות, אבנר גדסי, רומן שרון ("התקליט הראשון שלו כרומן צ'רנר ולהקת הטילים הוא אחד האהובים עליי, הוא נפטר בגיל כל כך צעיר והשפיע עליי מאד", אמר גורן), אריס סאן ועוד שזכו לדיון וניתוח מעמיק על המוזיקה שלהם.


אסף גורן ושירן סנדל. צילום: מאיה ברק,באדיבות עופר מנחם תקשורת ויחסי ציבור
אסף גורן ושירן סנדל. צילום: מאיה ברק,באדיבות עופר מנחם תקשורת ויחסי ציבור


כמו כן, השמיעו גורן ופטימר בתכנית כמה פנינים נשכחות מהסבנטיז בהן "אני כל כך מפוזרת", פופ גרוב של גליה ישי ו"אשמרה שבת" של צמד צפרי שמיזג בין מוזיקה תימנית לרוקנרול עם גיטרה מייבבת מבית היוצר של גרי אקשטיין.

"אני מאמין שריאליטי זה דבר טוב", אמר גורן במהלך השיחה לאחר שגילה כי הוא ישתתף בקרוב ב"נינג'ה ישראל", "לדעתי כמה שיותר ריאליטי זה יותר טוב, כל עוד אתה מביא את האמת שלך ואת הערכים שלך ומשפיע על אנשים לטובה. זו שליחות".

בקשר לזוגיות החדשה בחייו - עם השחקנית שירן סנדל, עליה כתבנו ב-TMI, אמר גורן: "אני נמצא עכשיו בזוגיות חדשה, כיף לי ואני שומר את זה לעצמי, אני משתדל לשמור על החיים הפרטיים שלי כמה שיותר, עם כל הקושי, זה משהו שחשוב לי שיישאר כמה שיותר רחוק מאור הזרקורים".