בחודש פברואר האחרון המדינה געשה לאחר פרסום הפרק בתוכניתו של חיים אתגר, "המתחזים", בו שרון גל חשף את הסיבה להיעלמותו הפתאומית כשנה וחצי קודם לכם. העיתונאי סיפר בראיון כי הוא פגש אישה מתחזה שכינתה את עצמה מקימי אינדיג. לדבריו, היא בדתה בפניו סיפור חיים שלם, וגרמה לו לעזוב את עבודתו על מנת לדאוג לה כשהיא נמצאת לטענתה בבית החולים. כעת מסתבר, כי גל לא היה הקורבן היחיד של המתחזה - בין הגברים הרבים שנפלו ברשתה היה גם הזמר אריק סיני.

"אני לא אוהב את המילה 'קורבן', אבל הפכתי קורבן להתחזות להונאה לעלילה שאין מאחוריה כלום. זה מטורף", הסביר גל אז, "זה כמו פצצה שנופלת לך באוטו. אתה אומר רגע, לקחתי חופש, לא עבדתי, הזנחתי את הבית ובקושי תקשרתי עם הילדים. כל החיים שלי נשאבו אל הדבר הזה ואין כלום, מילא אני אבל הילדים שלי".

לאחר הפרסום נחשפו סיפורי התחזות נוספים הקשורים לאותה "מקימי אינדיג", שיוצגו הערב בסרטה של אדוה דדון "המתחזים - המיליונרית בעלת 51 הפרצופים" ב"קשת 12". סיני סיפר: "היא הציגה את עצמה כרקדנית בלט בלהקת הבלט הישראלית. היא חצי ברזילאית וחצי הולנדית, שמגיעה ממשפחה אמידה והוריה גרים בקיסריה. אביה שגריר והיא נדדה עמו במסגרת העבודה".




"האישה טענה כי היא גרה בדירה שאביה קנה לה במגדלי אקירוב בתל אביב ושהיא מבלה המון זמן אצל ההורים שלה בקיסריה", הוסיף, "רוב הזמן שהיא דיברה איתי היא דיברה בעצם... 'כן, מאמי', היא הייתה עונה לאמא שלה בכאילו. בהמשך השיחה היא דאגה שאני אדע שיש לה פרארי. ראיתי בתמונות שהיא מאוד צעירה". לדבריו, זה השלב בו הגיעה השאלה 'בת כמה את'. "היא אמרה לי 'אני בת 22, פחדתי להגיד כי אני לא רוצה שתברח", ציין.

"היא תיארה את עצמה בתור בחורה צעירה, מאוד עמידה, המשפחה שלה במעמד מאוד גבוה. ההורים שלה גרים בקיסריה", סיפר אחד הגברים האחרים המרואיינים בכתבה. "נוהגת בכמה מכוניות מדהימות", סיפר גבר שלישי, "כשהיא חוזרת הביתה מהבסיס, היא חוזרת לדירה בתל אביב שהיא שלה, שההורים שלה קנו לה". הגברים שנפלו קורבן להתחזות סיפרו כי היא הציגה את עצמה כבתו של שגריר הולנד, שגריר סין או איטליה בישראל לסירוגין. "אבא שלה מייעץ לממשלה באיזשהו עניין, ביבי מגיע אליהם מדי פעם לפעם לדבר עם אבא שלה", סיכם גבר נוסף.



מעורך דינה של המתחזה נמסר ל"קשת": "מרשתי הייתה הקורבן בסיפור ולא כפי שהוצגה בתכנית. יודגש כי מרשתי הוטרדה על ידי אותם אנשים שחלקם אף שיקרו בנוגע למצבם המשפחתי, ובוודאי שלא הטרידה אותם. הניסיון לצייר את מרשתי כמי שפגעה באותם אנשים הינו רחוק מהעובדות ומהמציאות. צר לנו כי בחרתם לשמוע צד אחד בלבד וערכתם תחקיר שכל כולו עוסק בהשחרת פניה של מרשתי".