בצפייה רבה ולאחר הריק הגדול שנותר בלבי כש"חתונה ממבט ראשון" נגמרה, התיישבתי אתמול לראות את ההזנקה של "המירוץ למיליון". אז מה היה לנו שם? יופי, סטראוטיפים, תפוזים ורגליים שלא נגמרות. סמכו עלי שעשיתי מזה צימעס. נתחיל עם המתמודדים?



הזוגות החזקים:


1. אם אתם רוצים לדעת איך ביצית יכולה להתפצל ל-2 תסתכלו על חביב ויצחק - שהמציאו מחדש את המונח קופי פייסט. אין ספק שמתחת לגינונים התל אביבים בצבעי הגאווה, מסתתרים 2 גברים חכמים עם יכולות פיזיות. היתרון הנוסף של חביב ויצחק (אני רוצה לדבר עם מי שנתן להם את השמות) הוא הקרבה בין ה-2 והכימיה. גייז מצחיקים וחתיכים עם כימיה מטורפת? חלומה של כל מלהקת ולדעתי הם יגיעו רחוק, בתנאי שמישהו לא ינסה להמיר אותם. רפי פרץ - ראה הוזהרת.





2. מישהו מילדי שנות ה-80 זוכר את הסדרה "להטוטני הכדורסל"? סדרה מצוירת על קבוצת כדורסל שנלחמת ברשע בזמנה החופשי? (תעשו גוגל) בכל מקרה, הייתה שם דמות של שחקן כדורסל אפרו אמריקאי שמוציא משערו כמות בלתי נגמרת של חפצים וכך למעשה מציל את העולם. כאלה הן טיה ופיי, שמלבד רגליים ארוכות ונתונים גנטיים שגרמו לכל הנשים לקלל אותן, סוחבות גרוב של חמישיית ג'קסון ויופי שמתאים לקמפיין של בנטון. גם הן יגיעו רחוק - בתנאי שלא נפתח עליהן עיניים.



3. משום מה כשאני חושבת על יוצאי 8200 אני מדמיינת את רון שחר בחכם יותר או לכל היותר את דודי בלסר. כאילו שהחכמה מגיעה עם 180 של שרירים וקמפיינים. אז אתמול, בשעה טובה, פגשנו את 8200 האמיתיים. איל וסיד שהוכיחו שמוח יותר שווה מכוח. ושחנונים יכולים להיות עילאים ומתנשאים.



4. אביעד ועדן הם הרגב והלן הוד של העונה הזאת. זוג חזק פיזית ופוטוגני להחריד ש-14 שנים ומרגלית צנעני מפרידות ביניהם. גם הם יגיעו רחוק - כל עוד אביעד יוביל ועדן תתן לו. נכון שהוא קצת דומה לגיא זוארץ?





הזוגות היפים:


5. האמת, עד אתמול לא היה לי מושג מי אלו מיכל ועומר ואני לא יודעת אם זה משום שאני זקנה או משום שהן לא באמת כוכבות. מה שכן, הן יפיפיות וזה תמיד מחזיק כמה פרקים וקמפיינים. בנוסף אליהן יש את נוי והדר - שהן התאומות אולסן של הישראלים - רק ביותר יפה ובפחות הפרעות אכילה. בהצלחה עם הקמפיינים.



הזוגות הסטראוטיפיים:

6. אוי, היו לא מעט מאלה: כאמל ובהירה - הערביות שלא נראות ערביות (אולי חלאס עם זה), אריאל וקארין - זוג נשוי טרי דתי שנראה כמו אחרי בר מצווה, טלי וגילי - האמהות החופרות שסביר להניח יעופו בעוד שני פרקים, רן ובן - "חברים לעבודה" בהייטק של הכנת פלאפל בדוכן כלשהו, יהודית וזוהר - סתם אמא ובת חסרות פאנץ', וניסים ואוריאל - שני אחים שאחד נדפק עם השם של סבא והשנייה קיבלה שם מודרני, מלבד זה - לאחים יש תאבון שרוצה לכבוש את העולם לצד מנת שווארמה. מלהקים יקרים, הליהוק שלכם מחזק את הסטראוטיפים על הפריפריה וחבל. למרות שניסים ואוראל וגם רן ובן יספקו לי מלא חומרים - הם ודאי יעופו בפרקים הקרובים וגם זה - חבל!



אז אחרי שסרקנו את הזוגות, בואו נדבר קצת על המשימות:

העונה נפתחה עם משימה המשלבת כוח וטיפל'ה מוח: המתמודדים התבקשו לטפס על קורה בגובה רב ואז לסדר על לוח אירועים שהיו בכנסת. במילים אחרות: רצו לשחוט את האמהות המבוגרות עוד בפרק הראשון. פחות צחקתי מהמראה של ניסים ואוראל מנסים לטפס, אני חושבת שאם יחפשו ימצאו שמנים שנמצאים בכושר. לא כל השמנים הם שמחה מהישרדות וניסים. עדן העידה שהקושי האמיתי היה לחבר את הקורה - וזה הרגיש שנעמה קסרי הייתה לוקחת את המשימה הזאת בהליכה. "גיא, אס - טר - טגריה". טיה ופיי סיימו ראשונות (טוב, עם הרגליים שלהן - הן היו צריכות רק להרים רגל), בעוד שניסים ואוראל סיימו אחרונים ובכו כאילו מינימום לקחו את המיליון.



משם כל הזוגות נסעו עד לנצר סירני בשביל לגלגל סלסלה עם תפוזים בזווית של x2, כשבואו, את המשימה הזאת יכלו לעשות אצלי בחצר של הבניין. איל וסיד הצדיקו את היותם יוצאי 8200 וסיימו ראשונים - בהכי מתנשא שיש. בזמן שיתר המתמודדים - פשוט לא הצליחו. 




אחרי כל ה"טירוף" של התפוזים היו חייבים להפגיז עם חסות קטנה לפני שעולים למטוס ולפיכך, התחנה הבאה הייתה בהיכל התרבות: שם המתמודדים נאלצו לחפש אנשים שטסים ב-24 שעות הקרובות ואז להביא אותם ולהעניק לכם שובר של 200 דולר בג'יימס ריצ'רסון. גם פה 8200 סיימו ראשונים ובהתלהבות שדיי הזכירה את נוי והדר בתקופת הילדות שלהן. איל וסיד, מה נסגר אתכם? התנהגו כיאה ל- 8200!

בין לבין היו כמה הברקות, למשל - כשנוי והדר מצאו זוג קשישים שטסים לחו"ל, נוי או הדר (לא מבדילה) אמרה להן: "תודה, נתראה בשמחות ובחיים". הלו, זה שהם זקנים - אין זה אומר שהם עוד שנייה עומדים למות.

תודה גם לעומר ומיכל "האושיות" שגרמו לאדם אנונימי להרגיש הכי בר מזל - כשהביאו לו גיפט כארד של 200 דולר! ראיתם איך הוא שמח? כאילו הוא חוזר איתן הביתה.

סוף טוב הכל טוב - אף אחד לא הודח והחזקים סיימו ראשונים. חשבנו שניפרד מניסים ואוראל אבל ההפקה חסה עליהם ונתנה להם עוד סיכוי.
אם כולם טסים לקייפטאון אז למה עברנו את כל התלאות האלה? לא ברור.

לסיכום, מקווה שהעונה תתרומם ושזה ירגיש יותר מחבורת אנשים יפים וסטראוטיפים. אשמח לראות שמי שקוטלג כמתמודד חלש יעקוף בסיבוב וגרום לחזקים לאכול אבק. כולי תקווה שאפריקה תהיה פראית ומסתורית ולא תשעמם כמו נצר סירני.