שנייה לפני עליית העונה השלישית של הסדרה המדוברת והפופולארית "בית הנייר" על המסכים בישראל, נחת היום (חמישי) ליממה אחת, השחקן חיימה לורנטה המגלם את דמותו של דנוור בסדרה. לורנטה הגיע לישראל לרגל פתיחת החנות החדשה של דיזל ב-TLV MALL ולהשקת קולקציית הקפסולה הייחודית שהנה שיתוף פעולה בין דיזל לסדרת הטלוויזיה.



הקולקציה תושק החל משישי 19.7 ברחבי העולם ובחנויות דיזל בישראל. בהשקה הנוצצת פטפט הכוכב מול המצלמות עם השחקנית גל קאדר בספרדית שוטפת ושיתף כי "כשדיברו איתי על ההגעה לישראל, ישר הסכמתי. שמעתי הרבה על הארץ המדהימה והמיוחדת הזאת ובמיוחד על חיי הלילה של תל אביב והאוכל המדהים".

חיימה לורנטה, דנוור מ"בית הנייר": "כשהציעו לי לבוא לישראל - ישר הסכמתי"


על ההצלחה של הסדרה בעולם אמר "אני עדיין בשוק, מסדרה ספרדית מקומית להגיע לכל העול ולראות את ההשפעה שלה, זה מטורף לראות את התגובות בעולם ובישראל". הכוכב אמנם הגיע ל"קוויקי" של 24 שעות, אבל הצהיר כי הוא מתכוון לצאת ולטעום מחיי הלילה שיש לתל אביב להציע.



האם דארקו פריק שחקן נוסף שמככב בסדרה הידוע בתור הלסינקי אשר היה בביקור בישראל לפני כחצי שנה העביר לך רשמים כלשהם עלינו, על ישראל?


"הוא אמר לי שאוכלים פה מדהים. אני אשמח לקבל המלצות והצעות על מה ואיפה לאכול".



לגבי הצחוק, האם זה הצחוק האמיתי שלך?
"תודה לאל אני לא צוחק ככה", הוא חייך, "המצאתי את הצחוק הזה במהלך קריאת התסריט. עשיתי ניסיונות בבית מול המראה ולקחתי את הצחוק הזה איתי לאודישן ובהמשך לתפקיד.



האם היה איזה רגע בלתי נשכח בזמן צילומי הסדרה?
"בעונה הראשונה יש איזה סצינה שאני נמצא עם אבי בטולדו ואנו מביטים החוצה, זו הייתה סצינה שלא הייתה כתובה בתסריט במקור. אבל כשראינו את האור המדהים ואת הנוף המטורף שנשקף מהחלון, היינו חייבים להכניס את זה לסדרה, הבמאי אמר 'בוא נאלתר'".



לסיום, הוא למד איך להגיד "יאללה", ו"סבבה".