ניצחון, אבל לא סוחף: בכורת "נינג'ה ישראל" מביסה את "המירוץ למיליון"

אחרי ששבר שיא של 25.6 אחוזי צפייה בגמר העונה הראשונה, הריאליטי של "קשת" חזר לעונה שנייה והוביל עם 17.4 אחוזים, על "רשת" שקיבלה 14.9 אחוזים

מעריב אונליין - לוגו צילום: מעריב אונליין
נינג'ה ישראל, עונה 2
נינג'ה ישראל, עונה 2 | צילום: צילום מסך קשת

אמש התחרו לראשונה שתי תוכנית הריאליטי החדשות והמובילות של זכייניות ערוץ 2 לשעבר, "נינג'ה ישראל" של "קשת 12" ו"המירוץ למיליון" של "רשת 13" זו בזו. "קשת" שמובילה ברוב ימי השידור הצליחה להשיג ניצחון אם כי לא נתון גובה במיוחד בפני עצמו עבור הריאליטי האתגרי.

ברצועת הפריים-טיים, כאמור, הובילה אמש התוכנית "נינג'ה ישראל" של עם 17.4 אחוזי רייטינג, הנתון המוביל בערב, אך לא גבוה במיוחד עבר השקת ריאליטי גדול, מול "המירוץ למיליון" שגרפה 14.9 אחוזים. "כאן 11" סיכמה את ערב השידורים עם רואים עולם שקיבלה 2.8 אחוזים.

ברצועת החדשות, קיבלו המהדורות 12.1 אחוזים ב"קשת 12" ו-7.9 ב"רשת 13", ומהדורת החדשות של תאגיד השידור הציבורי קיבלה 3.3 אחוזים.

בשעות הפרה-פריים שלפני החדשות הובילה "קשת 12" עם התוכניות "פגוש את העיתונות" שגרפה 6.8 אחוזים, בעוד הזכיינית "רשת 13" שידרה את "המטה" שקיבלה 4.6 אחוזים. "כאן 11" ששידר לקט של "מהצד השני" עם גיא זוהר הגיע אל החדשות עם 1.3 אחוזים.

תגיות:
תרבות
/
נינג'ה ישראל
פיקוד העורף לוגוהתרעות פיקוד העורף