אחד העניינים שעלו לכותרות בימים האחרונים והסעירו את המדינה הוא השיבוץ של רוני ססובר, חילונית תל-אביבית, אשתו של השחקן גיל ססובר, שהובאה למקום התשיעי ברשימת "ימינה" על ידי בנט ושקד, והראיון ששודר ב"רשת 13" במסגרתו לא הצליחה לענות על כמה שאלות מ"שאלון הימין" שהכין עבורה הכתב עקיבא נוביק. בעקבות הראיון ספגה ססובר לא מעט אש ברשת.



היום, כוכב ערוץ הילדים של שנות ה-90, גיל ססובר החליט לצאת להגנות אשתו. "שבוע טוב, אקדים ואומר שאישתי, רוני, אשת חיל ובאמת לא זקוקה להגנתי. אנו שוהים בחופשה מהנה בחו״ל, בחיק משפחתנו ומשתדלים להתרכז בכך. אני מבקש להודות לכל המחזקים והמעודדים שכתבו מילים טובות לה ועליה, בסופ״ש האחרון. דעו כי מילותיכם חדרו לליבנו ושמחו את רוני ואותי עד מאוד. אנחנו אוהבים אתכם! אנו משתדלים למצוא אור גם בקרב המלעיזים (רובם פעילים בעיקר בצלחת הפטרי, המכונה 'טוויטר') ביניהם חילונים, חובשי כיפה, עיתונאים, מועמדים לכנסת לשעבר, אף בדרנים, שרובם ככולם אינם מכירים את רוני ומלבד קורטוב קנאה ובלבול פנימי איני רואה סיבה להלבנת הפנים לה זכתה באמצעותם. אנחנו אוהבים גם אתכם".



"מאז נודע דבר מועמדותה של אישתי לכנסת ה-22 חייגו, סמסו ושלחו יונות דואר אינספור כתבים, עורכים ושלוחיהם, מכל תכנית אפשרית, במטרה לערוך עימה ראיון וכשאני כותב 'מכל' הכוונה לכולם, מהמובילים שבהם וכלה במוסכניק שלי הידוע ביכולות התחקור והאבחון הרגישות שלו".



"מי שמכיר את אשתי מכיר את ענוותנותה, אצילותה ויודע עד כמה הדבר רחוק ממנה", הוסיף ססובר. "בסופו של דבר נסגר ראיון עם כתב מסוים, שלדעתי עוד באותו יום דילג מאושר, רקד דבקה וסיים את מסלול נינג׳ה ישראל כולל הקיר הגבוה ההוא בסוף המסלול וזה אחרי צליחת הכנרת. על הדרך, כהכרת תודה, גם חיבר שאלון הגחכה שמטרתו להתקיל את אשתי, שדווקא עמדה בו בכבוד, בעיני. אנחנו חולים על הציבור הדתי עד מאוד ובתוכו אוהבים גם את הכתב המקפץ שהתכוון רק להבליח בעבודתו הסזיפית".



"ביהדות (ומי שמעדיף פיזיקה, בחוק השלישי של ניוטון) ידוע שכעצמת הקושי, החיכוך וההתנגדות הנגטיבית כן עצמת הכוחות החיוביים והאור שמנגד, שיביאו, בע״ה, לתנופה, להצלחה, לברכה. כמו ברוגטקה, ככל שמושכים אחורה חזק יותר הקלע (ואישתי היא קלע מהמשובחים) יעוף מהר ורחוק יותר, אז אנו מברכים גם את כל המושכים לאחור, את 'ממרקי הנשמה' ובטוחני שתזכו ליהנות מהזיו האדיר של רוני בכנסת בקרוב, אם ירצה השם והבוחרים... אוהבים את כולכם".



"מדהים שדווקא בט״ו באב, חג האהבה והחיבור, יום בו התבשר דור המדבר על קיצו של עונש חטא המרגלים שהוציאו דיבת הארץ רעה... קצת אחרי ציון חורבן בתי המקדש שהשני שבהם נחרב על שנאת חינם... דווקא ביום כזה ובמוצ״ש שלאחריו, בחרו כל כך הרבה יהודים טובים לחזק, לעודד ולהזכיר לנו שכולנו אחד, כפי שנכתב בפרשת השבוע".



"ערך המילה אחד, אגב, בגימטריה, הינו 13 ושווה בערכו למילה אהבה. בפרשת אותו שבוע מזכיר משה גם את עשרת הדיברות ואת מתן התורה שרבי עקיבא סיכם במשפט: ״ואהבת לרעך כמוך'. הרבי מליובאוויטש׳ ביאר- רעך, גם את הרע שבתוכך... אישתי ואני מחנכים את ילדינו לאהבה, אהבת האדם, אהבת הארץ, אהבת כלל ישראל! ומברכים על הרעה כמו על הטובה.  תודה למברכים, תודה לאחרים, אוהבים את כולכם! כולנו אחד! אין על העם שלנו! טוב, חייב לשוב לחופשתנו, ״ממי, אני אחליף לקטנה... שבוע טוב ומבורך לכולם, גיל הבעל של (ח״כית לעתיד, בע״ה) רוני ססובר".