במוצאי שבת האחרונה ספיר מאיר פישלזון הפכה למתמודדת הראשונה בריאליטי "נינג'ה ישראל" שסיימה את מסלול המכשולים ולחצה על הבאזר. מאיר  פישלזון בת ה-28 מתל אביב, מורה לאקרובטיקה ואמא לתינוק בן שנה, הצליחה לא רק לעבור את מפלצת החבלים והמתקנים של "קשת" אלא גם לעורר לא מעט תגובות ברשת ואפילו לגרום ל"וונדר וומן" הבינלאומית שלנו להביע תמיכה.



השחקנית הישראלית גל גדות שכבשה את הוליווד כאמזונה פמיניסטית קשוחה, שלא פעם הביעה את דעותיה בנושא העצמה נשית, התייחסה אמש לזכייה של פישלזון מאיר וכתבה "אההה. האשה הראשונה בארץ לעבור את הקיר".



גל גדות, על ספיר פישלזון מאיר. צילום מסך
גל גדות, על ספיר פישלזון מאיר. צילום מסך



גם מגישי התוכנית לא נותרו אדישים להישג וכתבו ברכות בחשבונות שלהם ברשתות החברתיות. "תודה שהוכחת לכל הספקנים, לכל הציניקנים, לכל המתרצים ולכל המקטרים: אין דבר העומד בפני הרצון. הנה - אישה עברה את הקיר, וספיר גם עשתה את זה עם סטייל", כתב אסי עזר.



 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

תודה לך ספיר. תודה שהוכחת לכל הספקנים, לכל הציניקנים, לכל המתרצים ולכל המקטרים: אין דבר העומד בפני הרצון. הנה - אישה עברה את הקיר, וספיר גם עשתה את זה עם ים סטייל. עבדה קשה, היתה מכוונת מטרה, האמינה בעצמה והצליחה. אין לי ספק שנראה עוד בנות לוחצות על הבאזר בעקבותיה, זהו, הסכר נפרץ והמחסום המחשבתי נשבר. כל הכבוד לך אמא נינג׳ה. על הדרך צריך להגיד גם תודה ענקית לאמור, דיבון, דפנה גיטלר (היחידה שהגיעה לקיר לפני ספיר) והדסה- שגם הן נלחמו כמו לביאות וכמעט עשו את זה בעצמן. תודה לכולכן שהוכחתם לכולנו כמה כח יש לאמונה, התמדה, רצון ורעל בעיניים. ❤️ @sapirfi #אמאנינג׳ה

A post shared by Assi Azar (@assiazar) on



"היה לילה מיוחד, הלילה הצליחה בת לסיים את המסלול. בדיוק כמו הבנים", כתבה רותם סלע. "סיפרתי לבנות שלי שהיא ספורטאית מצוינת, שהתמידה כל חייה בספורט, שהשקיעה ועבדה קשה, לא וויתרה לעצמה, התעלמה מהרבה רעשי רקע בדרך ובנחישות גדולה הצליחה".



 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

סיפור קצר- צילומי הנינג'ה מתחילים בצהריים של יום אחד ומסתיימים בבוקר היום שלמחרת. וכך בערך חודש וחצי אני מגיעה הביתה בשבע בבוקר, בדיוק לפני שהילדים שלי יוצאים למסגרות, ובזמן שאני מארגנת אותם אני מספרת להם מה היה הלילה בנינג'ה. באחד מהבקרים האלה חזרתי הביתה, הבנות הגדולות שלי כהרגלן התעניינו ואני סיפרתי בהתרגשות (תוך כדי בכי..) שהלילה היה לילה מיוחד, הלילה הצליחה בת לסיים את המסלול. בדיוק כמו הבנים. סיפרתי להן שהיא ספורטאית מצויינת, שהתמידה כל חייה בספורט ,שהשקיעה ועבדה קשה, לא וויתרה לעצמה , התעלמה מהרבה רעשי רקע בדרך ובנחישות גדולה הצליחה. נכון, זו רק תוכנית טלוויזיה ויש הישגים גדולים וחשובים מאלה, והדרך שלנו הנשים לצערי עוד ארוכה, אבל זו עוד פסגה שנכבשה. עוד ציון דרך, עוד מקום שנוצר בו שיוויון. אם יש לכם ילדות קטנות, עשו לעצמכם ולהן טובה ענקית ושבו הערב לצפות יחד בנינג'ה ישראל. תאמינו לי, זה מרגש. לא תצטערו ❤

A post shared by Rotem Sela (@rotemsela1) on