אופירה אסייג רכבה על הסכסוך המתוקשר בינה לבין אייל גולן כדי לסחוט רייטינג לתוכנית שלה, "אופירה וברקוביץ'", ב"קשת 12" כשהזמינה את החבר והזמר לפיוס מתועד מול עדשות המצלמה שהפך בן רגע למופע אימים. התוצאה הושגה ונתוני הרייטינג לא איכזבו. אין ספק שאסייג היא מכונת רייטינג שלא תבחל באף אמצעי בכדי להצליח, גם כשמדובר בחברות אמת.



20 דקות של דיון סוער על רומו של עולם, מדוע העז אייל גולן להסיר עוקב להוד מעלתה, ועל כן עליו לשלם את המחיר בפגיעה אישית בו ובארוסתו בפריים טיים. עד כמה דביל הזמר שהסכים להשתתף בקרקס המבזה והילדותי הזה.





אני לא אצליח לעולם להבין את אסייג. הסגנון, הערכים, הוולגריות האופיינית לה, שונים לגמרי מסל הערכים שעליהם אני גדלתי. אולי זאת הסיבה שהיא זוכה לתוכנית בפריים טיים ואני יושבת מאחורי מקלדת. אבל אני בעיקר מופתעת מהחלטתו של הזמר להגיע לאולפן ולפתור את הסכסוך לעיני כל המדינה. חברות אמת לא אמורה לשמש מפגן ראווה לאחרים. זה משהו כ"כ טהור ואינטימי שאין לעשות בו שום שימוש לצורכי בידור המוניים, אלא אם החברות של השניים אינה טהורה, ומושתתת אך ורק על אינטרסים של קריירה, אחרת אין הסבר למהלך השפל הזה. הזמר תהה ואמר "פה זה המקום? אנחנו חברים, בואי נסגור את זה לא כאן בטלוויזיה". לרגע כמעט והאמנתי לו, אפילו ריחמתי עליו, אבל אז נזכרתי שהוא בחר באופן עצמאי להגיע לאולפן ולפתוח את הכל מול המסך.



לגבי אסייג, בעוד היא בונה לעצמה קריירה טלוויזיניות מפוארת, היא גם עשתה טעות קריטית שתלך איתה שנים קדימה. המגישה שהייתה ידועה בעברה, כחברת אמת שתשכב על הגדר למען חבריה, (לפחות כך היא מכנה את העזרה שלה לחברים - משהו שאין צורך להתפאר בו כשמדובר בבסיס של כל קשר חברי) הוכיחה שהיא יכולה לשנוא ולנטור טינה בדיוק כמו שהיא יכולה לאהוב. מי האדם השפוי בעולם שמעוניין בחברה בולדוזרית שתעזור לך בעת הצורך, אבל יחד עם זאת תשוויץ כבל עם ועדה שעזרה, וברגע הראשון שיתגלע קרע קטן ביחסים, דבר שקורה בשכיחות גבוהה בכל מערכת יחסים בריאה, היא תהפוך לאויבת מושבעת הכי גדולה. כמו ששכבה על הגדר בשבילך, היא לא תבחל באמצעים בכדי לפגוע בך ולפגוע חזק. ועל זה נאמר המשפט "עם חברים כאלה מי צריך אויבים".



אופירה ברקוביץ', אייל גולן. צילום מסך
אופירה ברקוביץ', אייל גולן. צילום מסך



וכך אירע בשישי האחרון על המסך שלנו. אייל גולן קיבל מנה כואבת מהחברה הטובה שתיחרט היטב בתודעתם של הצופים ובלבו של הזמר שיהיה אדיוט אמיתי אם יישאר חבר של אסייג אחרי אירועי שישי האחרון. למי שפספס את האייטם הנוגע ללב של הסולחה המרגשת והחיבוק המאולץ, אסייג ניצלה את הבמה לעקוץ ולהתנגח בגולן על הזוגיות שלו שעושה אותו מאושר, כשטענה שארוסתו דניאל גרינברג כישפה אותו ומרחיקה אותו מכולם, ואף אחד ממקורביו ובני משפחתו של אייל לא אוהבים אותה. 


אם עד כה היה מדובר רק בחרושת שמועות בלתי מאומתת בתעשייה, כעת הפכה אסייג את השמועות לאמיתות. הזמר שהופתע מהסכינים ששלפה החברה נותר המום וחסר מענה ובמקום להגן בנשמתו על בחירת לבו אמר לה "תפסיקי עם העקיצות כי זה באמת לא נעים ולא כיף".

גם לצופים זה היה לא נעים ולא כיף, יש גבולות והם נחצו בשיח רדוד ואינפנטילי. היות שאני מתקשה להאמין שהזמר עד כדי כך דביל, ושאסייג כ"כ מרושעת, אני מתחילה לחשוד שמדובר במהלך מתוכנן של השניים בכדי ליצור ספין לסרט של גיא ואורלי על פרשיית הנערות שפגעה קשה בתדמיתו של הזמר. במקום לדבר על הניצול של הנערות המוחלשות, כולם היום מדברים על בת הזוג שכישפה ועל הסכסוך בין הזמר לאופירה אסייג.