כתב החינוך של חדשות 13, עמרי מניב, הוצא היום (שני) לחופשה מחדשות 13 עד לסיום הליך הבירור, זאת בעקבות הכתבה שעסקה בישיבה הקדם צבאית "עוצם" בשיעורו של הרב נאמבורג. הלילה פרסם מניב התנצלות על הכתבה שפרסם לפני שבועיים על הרב אסף נאומבורג ממכינת עצם, ובה הוציא את דבריו מהקשרם. בהקלטות נשמע הרב נאומבורג, המלמד במכינה שהקים שר החינוך רפי פרץ,  אומר דברים קשים נגד חילונים והצבא. מימינה מסרו בעקבות השעיית הכתב עמרי מניב: "מברכים על הברור מאליו. מצפים להתנצלות הערב במהדורה".

 
אלא שאתמול פרסם אתר פרספקטיבה את ההקלטות המלאות, ומהן עולה כי מניב לקח רק חלקים מדבריו של הרב נאומבורג, מה שגרר תגובות קשות נגד הכתב ואף קריאות לפיטוריו. 
 
 
אמש פרסמו חדשות 13 תגובה ובה נאמר כי "הערב הועלו בפרסומים שונים טענות בנוגע לכתבה שעסקה ברב נאומבורג, בעקבות הטענות הללו התחלנו בתהליך בדיקה מעמיק. נכון לעת הזו הבדיקה העלתה כי אכן מדובר בתרגיל מחשבתי, של איפכא מסתברא, ולא כפי שנטען. הדבר נעשה ללא כל כוונה לפגוע ברב נאומבורג. חדשות תמשיך את תהליך הבדיקה הפנימי לעומק במטרה לבחון את הפרסום המקורי".
 
הכתב עמרי מניב פרסם לאחר מכן התנצלות בטוויטר וכתב: "מבקש להתנצל. צפיתי בשיעורים מהמכינה לפני הכתבה שפרסמתי, אחרי הפרסום היום לקחתי נשימות (הרבה..) צפיתי שוב והבנתי שהדברים שנאמרו בשיעור שונים מכפי שהצגתי. אין דבר שחשוב לי יותר מלדייק, שכשאני חתום על אייטם, זה יהיה ברזל. חבל לי שזה הוביל לשמחה לאיד כאן מפוליטיקאים שאני מסקר. מתנצל".