אחרי עונה ארוכה ומותחת במיוחד של "מאסטר שף" ב"קשת 12", אל הגמר שהתקיים הערב (מוצ"ש) הגיעו שלושה פיינליסטים: גל קספרס, ונסה וידל אביטן ושחר לוי, אך יצא ממנו מנצחת אחת והיא אביטן. "אין מילים כדי להסביר עד כמה אני מתרגשת להיות חלק ממשפחת המאסטרים של ״מאסטר שף״ ישראל. אני כל כך גאה", אמרה אביטן לאחר הזכייה.



אביטן זכתה לאחר מאבק קשה בגמר הגדול על התואר המאסטר שף הבא של ישראל שהצטרפה לנבחרת המפוארת של מנצחי התכנית לאורך השנים - אינה קראבצקי, אבי לוי, תום פרנץ, נוף עתאמנה אסמעיל, מסימיליאנו די מטאו, טום אביב ויהודה עמר. היא זכתה במקום הראשון עם 387 נקודות, בתואר ה״מאסטר שף״ ובחבילת פרסים בהם 100 אלף ש״ח ומטבח חדש. במקום השני שחר לוי עם 386 נקודות. במקום השלישי גל קספרס עם 96 נקודות.
 
שלישיית הגמר

שחר לוי
בן 31, בזוגיות עם דולב, מתגורר בתל אביב. פעיל חברתי ופוליטי, עוסק בחי הלילה במסיבות לקהילה הגאה. דמות מאוד צבעונית תוססת ויצירתית ("אני טעם נרכש"). שחר קיבל סינר זהב מהשופטים בשלב האודישן על מנת העוף שלו (עליה אמר איל שני שהתרנגולת קמת לתחייה בפה) ובכך זינק הישר לנבחרת. בהמשך התכנית הצטיין פעמים רבות בשל היכולת לספר סיפורים דרך המנות שלו. אין לשחר מטבח שורשי ומובחן מהבית, אלא הוא שואב השראות מרגעים, זיכרונות ותמונות. במנות אותן הוא מגיש הוא מייצר חוויה שלמה של סיפור ומראה מיוחד של טעמים.

ונסה וידל אביטן
בת 42, נשואה+6, אחראית על תחום השיווק בעסק הנדל"ן של בעלה (בצרפת הייתה ביחסי הציבור של בית האופנה "קלואה"), מרעננה. ונסה זכורה במיוחד בשל עוגת הקרוקומבוש הצרפתית שהכינה באחד מהפרקים. ונסה לא נשלחה למשימות הדחה רוב התחרות, רק כשהנבחרת החלה להצטמצם, נאלצה להתמודד עם משימות הדחה, אך גם בהן, השופטים הרעיפו מחמאות על המנה שלה. הסגנון בישול של ונסה הוא צרפתי מודרני ואסתטי - "הבולונז'רי של ונסה".

גל קספרס
33, גרושה + 3, עורכת דין בהכשרתה ובעלת סטודיו לפילאטיס בהרצליה. דמות מאוד נחושה, רצינית, מסמנת יעדים ומצליחה לכבוש אותם. גל היא גם האחיינית של זוכה העונה השניה של מאסטר שף - אבי לוי, אך השופטים ראו בה דמות קולינרית ייחודית בפני עצמה. סגנון הבישול של גל הוא מרוקאי מודרני (עדתי מודרני), שמתבסס ידע שורשי ועמוק על המטבח המרוקאי ממנו מגיעה אך תמיד עם הטוויסט שלה בטעמים ובטכניקות. גל זכורה בשל מנת הפתי בר המלוחה שהפך למתכון מבוקש, מנת השרמולה (דג ברוטב שרמולה) ומנת הקליינטה.