המגישה ופרשנית חברת החדשות, רינה מצליח, סיפרה היום (שישי) על התחושות במהלך הראיון שערכה עם ראש הממשלה בנימין נתניהו "ידעתי שזה יהיה קשה. הוא לחוץ כששואלים אותו על תיקי החשדות נגדו", סיפרה מצליח בתוכניתו של ניסים משעל ב-103FM.
ראיתי אותך מול נתניהו. היה נדמה לי שאפילו נפגעת ממנו.
"הוא דיבר על 'הדבשת' שלי. ברור שזה היה קשה".

אותם רגעים שהוא ניסה להביך אותך, אני ראיתי אותך כמי שלא רחוקה מלהתפרץ עליו.
"לא הייתי קרובה להתפרץ. זה לא נעים אבל זה לא הפתיע אותי. את ראש הממשלה קשה לראיין כי הוא נוהג לתקוף את המראיינים שלו והוא עושה את זה כל הזמן. קשה לראיין אותו בימים של הבחירות כי הוא נורא בלחץ ורק רוצה להעביר את המסרים. ידעתי שזה יהיה קשה. הוא גם לחוץ כששואלים אותו על תיקי החשדות נגדו".


שמח שעברת את זה בשלום. 
"זה לא היה במקרה. זה היה בכוונה, הוא תכנן את זה. הוא תוקף את התקשורת. כל הזמן הוא מאשים אותנו. גם בזה שהליכודניקים לא יצאו לקלפיות".
לאן הולכת המערכת הפוליטית? 
"לא תהיה מערכת בחירות שלישית. אני אופטימית שיהיה רוב לממשלה ואני חושבת שהחרדים יותר גמישים ממה שנדמה לנו. אני לא יודעת בדיוק להגיד איך תהיה קואליציה. יש לגנץ יותר קלפים מלנתניהו איך לבנות את הקואליציה וככל שיעבור הזמן המצב של נתניהו יהיה פחות טוב ושל גנץ יותר טוב".

הראשון שהפר הבטחת בחירות הוא נתניהו בנושא האחדות. 
"מעמדו של נתניהו נחלש. תראה, הוא היה ראש ממשלה עם הרבה הצלחות אבל מבחינת הליכודניקים ההצלחה הגדולה שלו שהיא כל הזמן הביא את השלטון שוב ושוב. הוא כבר לא מביא שלטון. שתי מערכות בחירות רצופות נתניהו לא מספק את הסחורה".