ניצחון טעים: אמש, אחרי ארבעה חודשים ארוכים ומגרי חך, הסתיימה העונה השמינית של "מאסטר שף" בניצחון סוחף של ונסה אביטן. הריאליטי הצליח להמשיך להשיג נתוני רייטינג גבוהים כבר מאז עלייתו לפני כמעט עשור, והמשיך להוכיח את עצמו גם בעידן שלאחר פיצול ערוץ 2 ובצורת הרייטינג שהוא הביא עמו.



למרות חשיפת זהות הזוכה בשעות שלפני שידור הפרק, אירוע הסיום של העונה גרף לא פחות מאשר 26.7 אחוזי רייטינג ו-688 אלף צופים. מדובר בעליה של 18% לעומת גמר עונה 7, והוא משדר הגמר השני הנצפה ביותר מאז הפיצול. העונה השמינית של מאסטר שף עומדת על ממוצע של 20.5 ו-535 אלף צופים והיא התכנית הנצפית ביותר מאז הפיצול, אחרי "חתונה ממבט ראשון" עונה 1.




מול תוכנית הבישול שודר ברשת 13 הפרק הראשון של "צל של אמת: רוצח כביש החוף", שגרף  4.3 אחוזים בלבד, ככל הנראה מאחר ומדובר בשידור שני לאחר עליית הסדרה ב-HOT8. "כאן 11" סיכמה את ערב השידורים עם "רואים עולם" שקיבלה 2.3 אחוזים. שידור משחק ליגת העל מכבי תל אביב מול מכבי חיפה בערוץ הספורט גרף 6.1 אחוזים.



ברצועת החדשות, קיבלו המהדורות 17.8 אחוזים ב"קשת 12" ו-6.6 ב"רשת 13", ומהדורת החדשות של תאגיד השידור הציבורי קיבלה 3.8 אחוזים.