שנות ה80 – הסרט: בשנים האחרונות הפכה שנות ה-80 לסדרה המצליחה ביותר של "רשת 13". היא עשתה זאת ללא פרס אקדמי וללא המלצות של מבקרי איכות, ואף עוררה סערה סביב אי העמדתה לפרס האקדמיה לטלוויזיה. לאחר ארבע עונות מצליחות במיוחד ועונה חמישית שתעלה ממש בקרוב, הפכה "שנות ה-80" לאחד מעוגני הרייטינג המרכזיים של הזכיינית, וכעת היא מעובדת לסרט.



יוצרי הסדרה, שלום אסייג ואחיו, מני אסייג, יצאו אל האתגר הבא שלהם בדמות סרט, בהשתתפות כל שחקני הסדרה. כעת הם עושים זאת שוב, ללא כל התערבות של הקרנות המשקיעות בסרטי טלוויזיה ותאגידי ענק של הקולנוע הישראלי.





לטובת המשימה המיוחדת הוקם אתר ייעודי לגיוס המונים (מדובר באתר עצמאי ולא בהד סטארט), ובו הקהל שותף פעיל בהשקעה בסדרה, כאשר הגולשים בבית יכולים לרכוש כרטיס לסרט מבעוד מועד במחיר מיוחד, עם 15% הנחה, ובכך להבטיח את תקציב הסדרה.



עשרה אחוז מהרווחים יתרמו לעמותת "להושיט יד", שתומכת בילדים, חולי סרטן וסיסטיק פיברוזיס. הסרט יוקרן בכ-100 ערים במדינת ישראל בשיתוף "החברה למתנ"סים", דבר המסייע לאנשים החיים בפריפריה לראות סרט ממש כמו פעם, לרדת למתנ"ס או הקולנוע השכונתי ולצפות בהקרנה. לטענת ההפקה, מדובר בפרויקט חסר תקדים, הראשון מסוגו בארץ, המחבר בין הפריפריה לתעשיית הקולנוע.



בנוסף להקרנה הקולנועית בכל עיר בארץ, תיערך סדרת מופעי פרימיירה חגיגיים באמפי פארקים ובמרכזי תרבות עם מסכי ענק, בה תיתנן זכות לפגוש את כוכבי הסדרה והסרט באמצעות רכישת כרטיסי VIP.