ריאליטי השירה של "רשת 13", "דה וויס", סיים אמש את עונתו החמישית בהובלת המנטורים עברי לידר, נסרין קדרי, דורון מדלי והכיסא המשותף של שלומי שבת ויובל דיין, עם ניצחון של הזמרת עמית שאולי. רגע לפני הזכייה סיפרה המתמודדת ל"מעריב אונליין" על הכוונות ליום שאחרי, החלום לקריירה בינלאומית והבחירה ללכת דווקא לריאליטי הכיסאות המסתובבים. 



מה תעשי אחרי הזכייה?
"אני חושבת שאחרי הגמר אקח לי איזו חופשה. אני כבר עובדת על שיר, ואמשיך לעבוד עוד, אוציא קאברים, אני אמשיך לעבוד על זה. אני מאוד רוצה ללכת ללהקה צבאית, ואני רוצה לעשות טיול לחו"ל ולראות זמרים מכל העולם, ופה בארץ להופיע ולהוציא שירים, זה החלום".


יש המון תוכניות ריאליטי, המון זוכים, ותעשיית המוזיקה בארץ קטנה. את לא חוששת להיבלע בתוך העולם הזה?
“אני חוששת שאני איעלם בתוך הדבר הזה, בין אם אני אזכה ובין אם לא. צריך להמשיך ולהתמיד ולא להיעלם אחרי התוכנית. מה שחשוב בתוכנית זה החשיפה, ואנחנו צריכים להוכיח את עצמנו. אם נמשיך ולא ניעלם, נגיע לתוצאות”.



סיפרת שאת חולמת על קריירה בינלאומית, מה את מתכוונת לעשות בעניין?
"זה החלום הסופי שלי. אני רוצה להופיע קודם כל בארץ אתה הבמה כאן, ובעזרת השם להגיע לחו"ל זה החלום הכי גודל שלי בעולם".

את רק בת 17, איך הסתדרה ההשתתפות בתוכנית עם בית הספר?
"האודישנים התחילו כשעוד הייתי בבית ספר, הצלחתנו להתגמש. יש לי את הבורה שלי שהיו איתי בכל השלבים, המשפחה שלי היו איתי, הגיעו איתי וחיכו איתי יום שלם עד שאעלה לשיר, וגם החברים מהעיר. אני עובדת תוך כדי, כמלצרית, ולא חשבתי שזה יהיה ככה, כל משמרת יש כמה שמזהים, אני באמצע עבודה ואנשים פתאום ניגשים לשאול, זה כיף".



למה דווקא "דה וויס"?
"בחרתי ללכת ל'דה וויס' כי הפורמט מאוד ייחודי, אתה שר ולא מסתכלים עליך. לא רואים אותך, שופטים אותך נטו לפי הכל. זה הכי נכון בעיניי, ואין את זה במקום אחר. אפקט ההפתעה, שכאילו הם שומעים מישהו שנשמע הכי מבוגר בעולם ופתאום הוא צעיר".

היית באודישנים לתוכניות אחרות?
"השתתפתי ב'הכוכב האמיתי' בערוץ הילדים. הייתי ילדה קטנה הלכתי כי התלהבתי שזה ערוץ הילדים, לא ידעתי מה אני רוצה מעצמי זה היה בגדר תחביב. אחרי כמה שנים ראיתי שיש הזדמנות, נרשמתי באינטרנט, והתקשרו אלי אחרי כמה חודשים והזמינו אותי לאודישן. היה לי מזל".