12 זוגות ישראליים יצאו למשחק הטלוויזיה "המירוץ למיליון", וביום ראשון הגיעה התחרות לסיומה, עם ניצחונן הסוחף של טיה ופיי, ו-16.6 אחוזי רייטינג ל"רשת 13". אמש החליטו בזכיינית לנסות לסחוט את הלימון עד סופו ולזמן את הזוגות לפרק לספיישל איחוד, אך המהלך הניב תוצאות די מאכזבות בטבלאות הצפייה.



אחרי שרצו יחד במסע ארוך מסביב לעולם, הזוגות התאחדו מחדש כדי לדבר על הכול - האם מותר להטעות את היריבים, מתי זה מכוער ומתי זו אסטרטגיה משחקית. את הצופים המפגש המחודש ככל הנראה פחות עניין, ו"רשת 13" רשמה ערב עם 6 אחוזי רייטינג בלבד.

מולה, "נינג'ה ישראל" של הזכיינית "קשת 12" המשיכה לגרוף נתוני רייטינג גבוהים והשיגה 19.9 אחוזים. "כאן 11" סיכמה את ערב השידורים עם "האזרח גואטה" שקיבלה 3 אחוזים בלבד.



ברצועת החדשות, קיבלו המהדורות 19.5 אחוזים ב"קשת 12" ו-6.8 ב"רשת 13", ומהדורת החדשות של תאגיד השידור הציבורי קיבלה 4.6 אחוזים.





בשעות הפרה-פריים שלפני החדשות הובילה "קשת 12" עם התוכניות "ערב טוב עם גיא פינס" שגרפה 10.1 אחוזים ו"תוכנית חיסכון" שהביאה 11.2 אחוזים, בעוד הזכיינית "רשת 13" שידרה את  "לפני החדשות" שקיבלה 5.3 אחוזים, ואת "ברקוד", בהובלת נגה ניר נאמן שבחודשים הקרובים תפנה את מקומה כמגישת התוכנית לטובת העיתונאי שרון גל, שקיבלה 6.7 אחוזים. "כאן 11" ששידר את "גאולה ולונדון" הגיע אל החדשות עם 1.8 אחוזים.