מחכים לסוף, מול כולם: היחסים בין ראש הממשלה לתקשורת בכלל, ולחדשות ערוץ 12 בפרט ידעו ימים טובים יותר. בנימין נתניהו התבטא בעבר נגד העיתונאי גיא פלג ונגד ערוץ "קשת 12" המשדר את המהדורה, והערב (רביעי), שניים מאנשי הערוץ ייחלו בשידור לסיום שלטונו.
במהלך שאיננו רגילים אליו בתקשורת הישראלית, אמנון אברמוביץ' ועודד בן עמי הביעו את תקוותם לנפילת ראש הממשלה על המרקע. בסיום אחד אייטמים שהגיש אברמוביץ' בתוכנית של בן עמי, אמר הפרשן הפוליטי: "כל מי שמגיע כי הוא יתמודד מול נתניהו, לאחר עידן נתניהו, היה רוצה שיעשו נתניהו סוף סוף יגיע לקיצו".
מגיש "שש" המשיך וענה לאברמוביץ' במילים: "'בעגלא ובזמן קריב', אתה אומר'". הפרשן הפוליטי השיב: "בעגלא ובזמן קריב, ואמרו אמן", ובן עמי השלים אותו במילה "אמן".

במפלגת הליכוד לא פספסו את העקיצה ומיהרו להגיב בטוויטר לדברים: "אמנון אברמוביץ׳ ועודד בן עמי אפילו לא מנסים להסתיר את שנאתם לראש הממשלה נתניהו - ואומרים עליו היום קדיש בשידור חי. תארו לכם מה היה קורה אם מישהו מהימין היה אומר קדיש על אחד ממנהיגי השמאל. אפילו בושה כבר אין להם".

עודד בן עמי הגיב לביקורות שנשמעו על האמירה וטען כי אין להתייחס להתבטאות כהבעת דעה: "בעקבות התגובות לדברי בתכניתי הערב, אני מבהיר שסיכמתי את דבריו של אמנון אברמוביץ', שאמר שיתכן שיש מי שמעוניינים שהעידן שאחרי נתניהו יבוא במהרה, במילים 'בעגלא ובזמן קריב' שהן תרגום דבריו של אמנון בארמית. כל פרשנות אחרת לאמירה הזאת אינה במקומה, ולא ראוי ליחס לי כל כוונות נסתרות. אני מאחל לראש הממשלה בריאות טובה ואריכות ימים".

 


גורמים במערכת הפוליטית מתחו ביקורת על אמירתם של אברמוביץ' ובן עמי. שר התקשורת דודי אמסלם צייץ: "נדהמתי והזדעזתי לשמוע את דובר צה"ל לשעבר ואת ה"פרשן" הפוליטי של החדשות, מספידים את רה"מ נתניהו ואף קוברים אותו בשמחה רבה. מדובר בהתבטאות חמורה, מבישה ונלוזה, שאין לה מקום במהדורת חדשות במדינה דמוקרטית. קברניטי קשת - עצרו את הפארסה הזו, ומיד!".






גם שרת התרבות, מירי רגב, הגיבה לדברים כשכתבה בעמוד הפייסבוק שלה: "לוּ היה מדובר בעיתונאי ימני, ״רחמנא לצלן״, הייתם מגדירים את זה הסתה לרצח שלא נאמר - פולסא דנורא. הגיע הזמן שמישהו בחברת החדשות, או ברשות השניה לטלוויזיה ולרדיו, יתעורר ויעצור את הביזיון הזה".