הקומיקאי נאור ציון נתבע היום (ראשון) על סך 150 אלף שקלים על ידי אדם שטוען כי הותקף על ידו באלימות. המתלונן, עמי שמואלי, טוען כי התקרית, שהתרחשה לפני כשנה וחצי ותועדה על ידי מצלמות האבטחה של קניון רמת אביב, גרמה לו להפסד השתכרות, הוצאות רפואיות ופגיעה בשמו הטוב. 



בכתב התביעה שהוגש על ידי עו"ד נועם יהל נכתב: "מר נאור ציון, סטנדאפיסט, תסריטאי, שחקן, במאי וקומיקאי ישראלי, תקף את התובע באגרופים לפניו וזאת ללא כל התגרות מצדו של התובע". ציון מנגד טוען כי התקרית התרחשה בעקבות 'קללה קשה' שהטיח בו שמואלי. בהתנהגותו המכוונת והאלימה כלפי התובע, גרם לפגיעות בתובע וביצע כלפיו את עוולת התקיפה", נכתב בנוסף. "ועל כן הינו אחראי אחריות מלאה לפגיעתו של התובע ועליו לפצותו על כל הנזקים שנגרמו ויגרמו לו כתוצאה מהתקיפה".





"במהלך שהותו של התובע בקניון רמת אביב הותקף התובע ע"י מר נאור ציון (הנתבע) ללא התראה מוקדמת בדחיפות ובאגרופים בפניו", פורט כתב התביעה. "מצלמת אבטחה של הקניון תיעדה את האירוע ולפי סרטון האבטחה נראה בבירור כי הנתבע, דולק לכיוונו של התובע, מתעמת עמו מילולית, דוחף אותו מספר פעמים והולם באגרופיו בפניו. למול התקפה קשה זו וכפי שניתן לראות מהתיעוד המצולם, עומד התובע כואב וחסר אונים. ניסיונותיהם של עוברי אורח להדוף את הנתבע מעל התובע, העלו חרס. הנתבע שב ותקף".



עו״ד נעם יהל, שותף במשרד עו״ד יהל-ורמן, הוסיף: "מהעדות המוצגת בתביעה ומהסרטון שפורסם, מצטייר מקרה קיצוני ואלים, בו נקט מר נאור ציון בברוטאליות בתובע באופן ששינה את מסלול חייו. במסגרת התביעה אנו עומדים על פיצוי הולם לאירוע קשה זה ולהשלכותיו".



מנאור ציון נמסר: "האמת לגביי עמי שמואלי התובע תתברר בקרוב הוא ממש לא כזה תמים כמו שהוא מנסה להצטייר, חלף מולי בקניון רמת אביב לפני שנה וחצי וסינן כלפיי קללה קשה וייצר כשיגיע הרגע נוכיח זאת על ידי חומרים שטרם פורסמו בבית המשפט".