האם דלפו פרטים סודיים משובר הקופות? סרט ההמשך ל"וונדר וומן" בכיכבה של גל גדות מעורר עניין רב ברחבי העולם, וכל תמונה או רסיס מידע מתוכו יוצרים היסטריה ברשת בקרב מעריצי סדרת הקומיקס. כעת ייתכן ואני זוכים לקבל פרטים חדשים ומסקרנים שדלפו מתוך ההפקה המדוברת שתגיע למסכים ב-4 ליוני 2020.



אתר "small-screen" הבריטי מדווח כי פרטים מתוך עלילת הסרט "וונדר וומן 1984" דלפו אחרי הקרנה סודית לקהל מצומצם שנועדה לבחון את התגובות לסרט.





בעבר נחשף כי גם דמותו של סטיב טרוור שמגולמת על ידי כריס פיין חוזרת, למרות שהוא נהרג בסרט "וונדר וומן" הראשון. על פי ההדלפות, שאין דרך לבדוק את אמיתותן, גל גדות הולכת לשנות את חוקי הזמן ביקום של הקומיקס של DC, וכל זה קשור לחזרתו לחיים של הגבר השרמנטי שנהרג בפיצוץ מטוס בסרט הראשון.



כאמור, לא ברור האם השמועות על יכולתה של וונדר וומן לשנות את חוקי הזמן הן נכונות, והאם בכלל התקיימה הקרנה מצומצמת ממנה דלפו הפרטים, אך תפנית עלילתית זו אינה חדשה לתחום סרטי הקומיקס, ובגרסה של הסרט סופרמן משנת 1978 גיבור העל הצליח להחזיר את הזמן לאחור על ידי סיבוב מהיר סביב כדור הארץ ושינוי זווית סיבובו לאחור.





בכנס "CinemaCon" של האחים וורנר שנערך באפריל האחרון נחשפו פרטים וקטעים חדשים מתוך הסרט, שלא הופצו לקהל הרחב. במסגרת הכנס, אולפני DC חשפו בפני חוג מעריצים מצומצם צילומים של "וונדר וומן 1984", המציגים את הנסיכה דיאנה בשיא יכולותיה, ובעלי המזל שצפו בהם מיהרו לדון במה שראו ברחבי הרשת. 


הקליפ שנחשף בכנס הציג את וונדר וומן יד ביד עם סטיב טרבור (כריס פיין) כשהם ברחובות וושינגטון. טרבור הוא כזכור אהובה של דיאנה מהסרט הקודם, שעל פי סיום הסרט הראשון מת בהתפוצצות מטוס בסופו, מה שמעורר סקרנות רבה לגבי שילובו בסרט החדש. סקרנות שאולי זכתה כעת למענה.