העיתונאי והמגיש גל אוחובסקי פרסם תמונה מבית החולים לאחר שעבר צנתור, וגרם לרבים לדאוג למצבו הבריאות. בשיחה עם ציפי רפאלי וטלי עומר ב-103fm סיפר איש הטלוויזיה על האירוע שהתחיל בתחושת שריפה בחזה, הדרך לצנתור וההליך הרפואי שעבר. 

טלי: קראתי את הפוסט שלך וכל כך נבהלתי. איך ידעת שמשהו אצלך לא בסדר? ספר לנו מה קרה
"לא באמת קרה שום דבר. למשפחה שלי יש היסטוריה לבבית. סבי אחד מת בגיל 56 מהתקף לב, סבא שני מת בגיל 57 מהתקף לב, אבי שלי מת מהתקף לב ואפילו אחי הצעיר עבר התקף לב בגיל 40. לכן אני מאוד קשוב ללב שלי ועושה המון בדיקות. בחודשים האחרונים הרגשתי צריבה כשאני עושה עבודה מאומצת. יום אחד עליתי על ההליכון וזה קרה לי מהר מדי והבנתי שעליי להיבדק, תוך שבוע הייתי אחרי צנתור".





טלי: גם אמא שלי קיבלה התקף לך בגיל 59 ואני קצת דואגת.
"לכי מחר בבוקר לרופא המשפחה שישלח אותך לעשות בדיקת אקו לב במאמץ. תעשי זאת בלי תור. הרופאים מאוד נחמדים והכל מתקתק. אותי שלחו מיד לצנתור והלכתי לקרדיולוג".



ציפי: במכון מור יש צנתור לב וירטואלי.
"במסגרת אותו שבוע עשיתי גם את זה כדי לבדוק. אחרי חצי שעה של בדיקה אמרו לי שיש לשלוח את זה לקרדיולוג. 20 דקות אחרי שיצאתי מהבדיקה ושלחו אותה לקרדיולוג, הוא התקשר אליי והפנה אותי לצנתור".





טלי: הצנתור כאב לך?
"אפשר לבקש טשטוש ולא לראות את התהליך. אני לא ביקשתי טשטוש ודיברתי עם הרופא בזמן שהוא עבד. מבחינת הזווית לא רואים יותר מדי. בסוף הבדיקה הראו לי מה בדיוק עשו לי והביאו לי דיסק להראות משפחה".



ציפי: יש מצנתרים מעולים באיכילוב.
"ד"ר פינקלשטיין מדהים. אין כמוהו בעולם. האיש הכי נחמד בעולם".



ציפי: הבנתי שאתה צריך לחזור לצנתור נוסף עוד עשרה ימים.
"נכון, אמרו לי שיש הרבה עבודה אצלי וחילקו אותה לשניים. היום זה נחשב לפעולה יחסית פשוטה".