התחרות בשוק הטלוויזיה הולכת וגוברת עם ריבוי הערוצים והאפשרויות הפתוחות בשידורי הסטרימינג שהקהל הישראלי אוהב כל כך לאמץ בטלוויזיה שלו. ועדיין, שתי חברות כבלים ולוויין חזקות מחזיקות את שוק הטלוויזיה הישראלי ונלחמות על קהל הצופים שעדיין מעדיף את האלטרנטיבה הנוחה בשלט ובשידור החי, עם מגוון חבילות והטבות שלעתים כוללת גם דיל שלם על אינטרנט אלחוטי וסלולר. למי שמעדיף להתמקד בעיקר בממיר הטלוויזיה, מומלץ לבחון היטב מה כל חברה מציעה ואם היא מתאימה להרגלי הצפייה המשפחתיים. הזמנים שבהם ישב כל עם ישראל מול הערוץ היחיד - ששידר את "ההגדה לבית פורסייט", את "קוז'אק", את "מוקד" ואת משחקיה של מכבי תל אביב בכדורסל - אולי כבר חלפו, אולם עדיין פה ושם מבליחה איזו "ארץ נהדרת" שגורמת לכל בני הבית לשבת מול המסך, לזנוח לרגע את הטלפון החכם ולצחוק מאותן הבדיחות, כאילו מדובר ב"ניקוי ראש" המיתולוגית של לפני 45 שנה.



שוק הטלוויזיה בישראל נפתח בשנים האחרונות לתחרות גדולה עם כניסתן של סלקום ופרטנר לתחום. גם "עידן הנטפליקס" גרם ללא מעט צופים לחזור דווקא למודל הישן של חבילות בסיס מועטות ערוצים בשילוב סטרימינג. כך או כך, ועם כל הכבוד לתחרות המשוכללת, שוק הטלוויזיה בישראל עדיין שייך לשני מותגים המזוהים איתו יותר מכל.



YES


למי שמעדיפים טריפל, הכולל גם חבילה של אינטרנט וסלולרי, נגלה שהמחיר הוא החל מ־ 199 שקלים בחודש. שירותי טלוויזיה בלבד מתחילים ב־59 שקלים בחודש בשלושת החודשים הראשונים, אלא שיש לשים לב שהמחירים עולים אחר כך בהתאם לחבילה הנרכשת. הסטרימר של yes הופך את הטלוויזיה לחכמה, כך שמי שרוצה להיצמד גם לתכנים של נטפליקס או של אמזון פריים, יכול בהחלט לעשות זאת. yes תמיד התהדרה במגוון העצום של הסרטים החדשים שהיא מציעה, וספריית ה־24/7 שלה מציעה יותר מ־1,000 סרטים, בהם שוברי קופות חדשים, המתחלפים מדי יום. כמו כן, לחובבי ה־K4, מוצע ממיר   YES ULTRA  C בתוספת של 10 שקלים בחודש, והוא יעניק חוויית צפייה חדשה הכוללת גם שלט קולי לעצלנים. ואם יש לכם כמה ממירים בבית,  ממיר YES MULTIROOM  יאפשר לכם לצפות בכל התכנים שהקלטתם בכל מכשיר שהוא. 



HOT


HOT היא החברה הוותיקה והגדולה בישראל שמספקת שירותי תקשורת מגוונים הכוללים אינטרנט, טלפון וכמובן חבילות ערוצי צפייה שונות. החברה מתהדרת בתוכן מקומי מקורי וביותר מ־180 ערוצי תוכן דיגיטליים, מתוכם עשרות ערוצים בלעדיים. התכנים המשודרים מגוונים ומתאימים להעדפות האישיות של הלקוחות, בהם ערוצי סדרות, סרטים ממגוון רחב של ז'אנרים, ספורט, ילדים, נוער, העשרה, חדשות, ערוצים בינלאומיים, מוזיקה, אינטראקטיב ומשחקים. בשנים האחרונות חלה בישראל מהפכה שלמה בהרגלי הצפייה. מהפכת "צפייה לפי דרישה" מציעה מגוון שירותים מתקדמים, בהם השירות החדשני Start next, המאפשר לקפוץ בזמן ולהקדים את הצפייה בתוכנית הבאה, כך שאף תוכנית אהובה לא תתפספס. השירות זמין בחלק מהערוצים והתכנים וניתן למנויי HOT VOD בלבד.