אמש הושקה ב"רשת 13" תוכניתו החדשה של העיתונאי שרון גל "שווה כסף" ברצועת הפרה-פריים שלפני החדשות, במטרה להתחרות מול רצועת הפרה-פריים של הזכיינית המתחרה "קשת 12" שהובילה בטבלאות הרייטינג בתקופה האחרונה, ועל פי נתוני הפתיחה לא נראה כי היא הצליחה במשימתה.

גל, עיתונאי וותיק בתחום הכלכלי, שובץ מול תוכניתה של קרן מרציאנו "תוכנית חיסכון", כשהשניים נלחמים על המשבצת הכלכלית של לוח השידורים. "שווה כסף" קיבלה אמש 5.4 אחוזי רייטינג בלבד, שמהווים ירידה מהתוכנית הקודמת ששובצה באותה שעה - "לפני החדשות", לעומת "תוכנית חיסכון" שגרפה 15.4 אחוזי רייטינג. כעת, נתור לראות האם יצליח גל לצבור קהל צופים נאמן עם המשך שידור התוכנית.


בשעות הפריים טיים, "יצאת צדיק", התוכנית שבודקת את אמינותם של טכנאים, אינסטלטורים, מכונאי רכב ובעלי מקצוע אחרים, שהונחתה על ידי העיתונאי חיים הכט במשך שש עונות, עברה לידיו של חיים אתגר ועלתה לאוויר בחודש יוני האחרון. בימים האלה היא ממשיכה להביא לזכיינית "קשת 12" נתוני רייטינג חזקים.



מאז תחילת שידורה שובצה "יצאת צדיק" בערבי שידור שונים, ללא מועד קבוע, ואמש, בפרק בו הוצג המנעולן שעקץ ניצולי שואה, הצליחה התוכנית לעבור את רף 20 אחוזי הרייטינג היוקרתי.





בשנת 2004 שודרה התכנית לראשונה ברצועת הפריים טיים של ערוץ 2 בחמש שנים, ולאחר פיצול ערוץ 2 שודרה העונה השביעית ב"קשת 12". במהלך שנות שידורה, הפכה "יצאת צדיק" לתו תקן בכל הקשור ליושרה ולאמינות של אנשי מקצוע, ובפרק של אמש הגיעה לנתון מרשים במיוחד של 20.7 אחוזים. הנתון אמנם מהווה ירידה מזה של שבוע שעבר -22.7 אחוזים, אך עדיין מדובר בתוצאות מרשימות במיוחד עבור תוכנית פשוטה יחסית להפקה.

מולה, סרטה של לירון ויצמן, "להיות נעמה קסרי" ב"רשת 13", קיבלה נתון מאכזב של 7.1 אחוזים בלבד, בעוד ש"כאן 11" סיכמה את ערב השידורים עם "שמונים וארבע" שקיבלה 4.8 אחוזים.


ברצועת החדשות קיבלו המהדורות 20.2 אחוזים ב"קשת 12" ו-6.6 ב"רשת 13", כשלעומת זאת מהדורת החדשות של תאגיד השידור הציבורי קיבלה 3.7 אחוזים.