yes משיקה היום (שני) את yes+: שירות הסטרימינג הגדול בישראל. ההשקה לכלל הציבור יוצאת לדרך בתום ניסוי לקוחות מוצלח ולאור ביקושים גבוהים מאד במהלך החודש האחרון. הערב יעלה קמפיין טלוויזיוני נרחב אשר ילווה את ההשקה בכיכובה של הזמרת דניאלה פיק, אישתו של הבמאי ההוליוודי קוונטין טרנטינו, במסגרתו תבצע גרסה חדשה לשיר "Bang Bang" מסרטו Kill Bill.

לאחר ניסוי מוצלח שנערך במהלך החודש האחרון וכלל לקוחות חדשים וקיימים, מרחיבה היום (שני) חברת yes את האפשרות להצטרף ל yes+, שירות הסטרימינג הגדול בישראל, לכלל הלקוחות במדינה. כעת, עם ההשקה לכלל הצרכנים, יתאפשר לאלפי הפונים במהלך החודש האחרון להתחבר לשירות החדש שהיה עד עתה מוגבל לנסיינים בלבד.

yes+ כולל עולם תוכן של כ-140 ערוצים וספריית VOD הכוללת עשרות אלפי תכנים ומעניק לראשונה בפלטפורמת שידורים ישראלית: ממשק שנבנה בשיתוף פעולה עם Apple העולמית, הכולל יכולות מתקדמות כמו חווית Binge הכוללת דילוג על פתיח ומעבר חכם בין פרקים, שירות ה-Catch Up הכולל מעל ל-130 ערוצים, המלצות צפייה "אנושיות", עמוד בית חכם שלומד את הרגלי הצפייה, אפשרות חיפוש תוכן לפי שחקנים ובמאים ועוד.

לרגל השקת השירות חתמה חברת yes על הסכמים עם גופי התוכן הבינלאומיים: NETFLIX ו- IMDb, מאגר התוכן הגדול והמוביל בעולם, כמו כן השירות מאפשר גישה ל-Video   Amazon Prime, YouTube, Spotify ועוד. 

החל מהיום, ההצטרפות לשירות פתוחה דרך מוקדי החברה לכלל הצרכנים בישראל אשר ייהנו מ Apple TV 4K, הסטרימר המתקדם, המהיר והחזק בעולם, במסלול שבמבצע, ללא התחייבות וללא צורך ברכישה. כמו כן, בשבועות הקרובים תושק אפליקציית yes+ לאנדרואיד.

yes+ מוצע ללקוחות חדשים וללקוחות קיימים ללא תוספת תשלום במחיר של 199 ₪  לחודש ובתוספת 10 ₪  עבור הסטרימר (ללקוחות בעלי ממיר yesUltra השדרוג לסטרימר ייעשה ללא תוספת תשלום). מצטרפים ל yes+ ייהנו משירות Apple TV+ שהושק רק לאחרונה למשך שנה ללא עלות ובקרוב גם משירות Apple Music ללא עלות למשך חצי שנה.
  
הערב יעלה קמפיין טלוויזיוני שילווה את ההשקה בכיכובה של הזמרת דניאלה פיק, אשתו של הבמאי ההוליוודי קוונטין טרנטינו, במסגרתו תבצע גרסה עדכנית לשיר  "Bang Bang-my baby shot me down" הפותח את סרטו הרביעי של טרנטינו - "KILL BILL". מירית שם-אור, מבכירות הפזמונאיות בישראל ואימה של דניאלה פיק, כתבה את המילים החדשות לשיר אשר עברו את אישורם של דניאלה וקוונטין טרנטינו עצמם.

דניאלה פיק. צילום: רותם לבל
דניאלה פיק. צילום: רותם לבל


אילן סיגל, סמנכ"ל השיווק, אמר: "בעקבות הביקושים הגדולים ועם הרחבת האפשרות להצטרף ל yes+ לכלל הלקוחות, נערכנו מבעוד מועד להתמודד עם עומסים בשירות הלקוחות ובמערך הטכנאים של החברה, אנו מתנצלים מראש ומבקשים מהמצטרפים החדשים להתאזר בסבלנות שכן ייתכנו תאומי התקנות לטווחים ארוכים מן הרגיל".