המועצה הנחתה את התאגיד לפרסם יום-יום את נתוני הצפייה בדיגיטל ואת המדדים שעל פיהם מתבצעת המדידה. החלטת המועצה מבוססת על חוות דעת של אנשי מקצוע בתאגיד, הקובעת כי המדידה הנוכחית, שמודדת רק טלוויזיה, אינה רלוונטית לתאגיד ועולה מיליוני שקלים בשנה.
ב"כאן" מסבירים כי "על פי חוות הדעת הזאת כל התכנים של התאגיד נגישים לציבור בדיגיטל בכל זמן ומקום מתוקף יעדיו כגוף ציבורי ומדידת הרייטינג המיושנת באמצעות הפיפל מיטר, אינה מותאמת לשינויים מרחיקי הלכת בהרגלי הצפייה בישראל, ירידה בצפייה בטלוויזיה בכלל ועלייה בצפייה בדיגיטל. עוד נקבע בחוות הדעת כי המדידה באמצעות פיפל מיטר אינה מודדת באופן מייצג את האוכלוסייה הערבית ואת צפיית הילדים, ולכן יש צורך במודל מדידה חדש ובטכנולוגיה מתקדמת".