ביום רביעי האחרון עלתה לאוויר ב"רשת 13" העונה העשירית של הריאליטי "האח הגדול" (לא כולל עונות ה-VIP), במטרה להביא למסך זכיינית את הצופים בבית. "האח הגדול" הוא המותג החזק ביותר של "רשת" בימים אלו, בעוד בתוכנית החזקה ביותר שמשודרת בימים אלו במתחרה "קשת 12", היא הריאליטי המוזיקלי "הכוכב הבא לאירוויזיון" בו נבחר הנציג הישראלי לתחרות האירופית.

כבר עם שידור הפרק השני של "האח הגדול", אמש, מצאו את עצמן שתי הזכייניות נלחמות ראש בראש, עם התוכניות הכי חזקות שלהן, במה שעשוי להוות תחזית להמשך השידורים. מי שסיימה את הערב כשידה על העליונה, היא דווקא "רשת 13", שהוכיחה שהפורמט הוותיק, שאומנם החל את העונה עם נתון חלש לעומת עונות קודמות (23.1 אחוזי רייטינג, לעומת 27.4 אחוזים בעונת ה-VIP ו-27.7 בעונה הראשונה ב"רשת"), עדיין מושך את הצופים. קלף חזק שוודאי תרם לניצחונו של הריאליטי מהבית המצולם במדינה, הוא כניסתו של הפרובוקטור וחבר הכנסת לשעבר, אורן חזן, לתוכנית.

ברצועת הפריים-טיים, כאמור, הובילה אמש התוכנית "האח הגדול" של הזכיינית "רשת 13" עם 21.1 אחוזי רייטינג, מול "הכוכב הבא לאירוויזיון" של "קשת 12" שגרפה 18.6 אחוזים. "כאן 11" סיכמה את ערב השידורים עם "רואים עולם" שקיבלה 1.4 אחוזים.

ברצועת החדשות, קיבלו המהדורות 18.9 אחוזים ב"קשת 12" ו-10.1 ב"רשת 13", ומהדורת החדשות של תאגיד השידור הציבורי קיבלה 6.6 אחוזים.

בשעות הפרה-פריים שלפני החדשות הובילה "קשת 12" עם התוכניות "פגוש את העיתונות" שגרפה 14 אחוזים, בעוד הזכיינית "רשת 13" שידרה את  "המטה" קיבלה 8.2 אחוזים.