בנימין נתניהו תקף היום (רביעי) את תאגיד השידור הישראלי בחשבון הטוויטר שלו, בעקבות הורדת המגזין "רואים עולם" בהגשת יעקב אחימאיר מלוח השידורים של "כאן 11". 

תאגיד השידור הודיע אמש על ההחלטה להוריד משידור את התוכנית המיתולוגית "רואים עולם", ששודרה מידי מוצאי שבת, בהנחיית איש התקשורת הוותיק וחתן פרס ישראל, ועלתה לאוויר לראשונה ב-1988. ראש הממשלה כתב בעקבות ההחלטה: "יעקוב אחימאיר פוטר מערוץ 'כאן' מפני שאמר באומץ את עמדותיו. זהו מצב בלתי נסבל. אסור שאף עיתונאי או אזרח יחשוש לדבר באופן חופשי, על התקשורת כולה לגנות מציאות זו".

מ"כאן" נמסר: "יעקב אחימאיר, מהבכירים והוותיקים בעיתונאים בישראל, חתן פרס ישראל לתקשורת וממייסדי השידור הציבורי, לא פוטר מהתאגיד. אנו מעריכים ומוקירים את תרומתו במשך השנים, ומקווים כי ימשיך לשמש פרשן בתוכניות התאגיד ברדיו, בטלוויזיה ובדיגיטל.
התוכנית 'רואים עולם' יורדת מהמסך מכיוון שמשודרת בתאגיד התוכנית 'העולם היום', תוכנית יומית לענייני חוץ, הסוקרת את הנעשה בעולם ומנתחת תהליכים גלובליים. גם היום, כמו בכל השנים שעבד בתאגיד, אחימאיר מתראיין, כותב ומפרשן בכל פלטפורמה שהוא בוחר".

כזכור, ביום ראשון האחרון שודר בערוץ ראיון עם אחמיאיר בתוכניתו של רוני קובן, "פגישה". בראיון דיבר העיתונאי הוותיק על תמיכתו בימין ותקף את מבקריו של נתניהו.

בעבר התוכנית הוגשה ונערכה על ידי עמנואל הלפרין ודוד ויצטום. אחימאיר הגיש את יומן החוץ מאז 1997 ברשות השידור ובשנת 2017 התוכנית המשיכה בתאגיד כאן.