רגע לפני שלב הדואטים שיתחיל בשבת, הגיע אתמול (חמישי) השלב האחרון של הדו קרב הראשון והניפוי של מתמודדי "הכוכב הבא לאירוויזיון". הדו קרב הראשון בפרק היה בין ענג ישראל לללי קולישקין (מכונה "ללי קיל'ה"), שתי מתחרות טובות שהרשימו בשלב האודישנים.

ענג, הפייבוריטית של אמדורסקי, ביצעה את הקלאסיקה proud mary של קרידנס קלירווטר ריבייבל (שבשוגג נטען כי הינו במקור של טינה טרנר, שעשתה רק קאבר לשיר, כמו אלביס פרסלי).

ענג התחילה את השיר כסול גוספל איטי ואז נכנסה לקצב הרוקנרול בטמפו המוכר של השיר. הביצוע היה אנרגטי אך קצת אנמי. למרות ביצוע טוב ופרפורמנס טוב, השופטים העניקו לה 47 אחוזים.

ללי, מלאת בטחון עצמי, בחרה את לבצע turning tables של אדל, שיר עם מחויבות גדולה אך למרות קצת מניירות מוגזמות, הציגה יכולות ווקאליות נהדרות, ביצוע עוצמתי ומרשים וניצחה בקלות את דו הקרב עם 88%.

הדו קרב השני היה בין עומר אליהו לבין לואי עלי. עלי ביצע את "לינדה לינדה" שהתפרסם בביצוע של חיים משה. איתי לוי בטעות מטופשת וחובבנית אמר שזה במקור של חיים משה אך המקור הוא משנת 1967 של סמיר אל טוויל. בשנת 1978 זכה השיר לגרסה אנגלית של הלהקה ההולנדית "טי סט" ובשנת 1979 בוצע על ידי סמיר שוקרי ואיציק ארושס. רק בשנת 1983 חיים משה הקליט את הגרסה הרביעית לשיר (ממליץ ללוי לעשות שיעורי בית לפני שזורק עובדות לאוויר ומטעה את קהל הצופים).

איתי לוי, "הכוכב הבא". צילום מסך
איתי לוי, "הכוכב הבא". צילום מסך

באשר לביצוע, עלי הרים בצדק את האולפן בביצוע חצי עברי חצי ערבי לשיר בגרסת חפלה סוחפת, מלהיבה ותפורה היטב למידותיו כולל סולן דרבוקה פרי עטו באמצע. שיחוק אמיתי. עם זאת הגיע ל-60%.

אליהו בחר לבצע את אחד השירים המצמררים שיוני רועה יצר לזכר חבר נעוריו סגן חן ברוד ז"ל וביצעה אביבה אבידן (ובהמשך הוקלט על ידי אבידן ואלי לוזון) - "פרי גנך".

אליהו ברגש וטוטאליות אמוציונלית מלאת כנות וכוונות הצליח לצמרר בביצוע ובחירת שיר קשה ומלאת ציפיות אך הולמת היטב את קולו. נוסף לזאת, גרם לאיתי לוי להתפרק מדמעות. עם זאת, קיבל אליהו 3 אדומים וניצח את דו הקרב עם 52% מהקהל ו-68% בכללי.

בשלב זה עשו אסי ורותם "זובור" לאיתי לוי, בדמות רוני מרקוביץ, ניצב סרטים וסדרות שאני מכיר אישית מימים ימימה, שהתחזה לסגן ראש עיריית רחובות והעניק ללוי תעודת הוקרה מזויפת. בסיום התכנית הגיע שלב ההדחה ומי שעברו לשלב הבא מהמועמדים להדחה היו לואי עלי, רביב כנר, להקת "התבלינים" ו"מועדון הקצב של אביהו פנחסוב".