הריאליטי של "רשת 13", "האח הגדול", נכנס לשבוע השלישי של שידורו, ואחרי יציאת חבר הכנסת לשעבר, אורן חזן, הבית מתחיל לקבל שגרת חיים. ההדחה הראשונה של העונה מבית יצאה לפועל אמש עם עזיבתה של מישל מיכייב.  בזכיינית המתחרה, "קשת 12", ריאליטי המוזיקה "הכוכב הבא לאירוויזיון", שמתקרב לסוף עונתו השביעית, והאחרונה בה נבחר הנציג הישראלי לתחרות נבחר דרך בתוכנית.  

פרק הבכורה של העונה העשירית של "האח הגדול", ועונתו השנייה בבית החדש, גרף 23.1 אחוזי רייטינג, מדובר באחוזים הנמוכים ביותר להם זכה פרק פתיחה של האח הגדול מאז השקת התכנית. ועם יציאתו של חבר הכנסת הפרובוקטיבי מהבית הפרק ששודר אמש, זכה ל-16.6 אחוזי רייטינג בלבד.

מול הריאליטי מהבית המצולם במדינה "הכוכב הבא לאירוויזיון" של "קשת 12" גרפה 21.4 אחוזים. "כאן 11" סיכמה את ערב השידורים עם "רואים עולם", שקיבלה 2.6 אחוזים.

ברצועת החדשות, קיבלו המהדורות 19.1 אחוזים ב"קשת 12" ו-10.6 ב"רשת 13", ומהדורת החדשות של תאגיד השידור הציבורי קיבלה 4.3 אחוזים.

בשעות הפרה-פריים שלפני החדשות הובילה "קשת 12" עם התוכניות "פגוש את העיתונות" שגרפה 12.9 אחוזים, בעוד הזכיינית "רשת 13" שידרה את  "להמטה" שקיבלה 7.1 אחוזים.