שמונה ימים נותרו לגמר "הכוכב הבא לאירוויזיון" והפרק ששודר שלשום המשיך אמש עם דו הקרב בין עדן זוהר לאור עמרמי ברוקמן. זוהר, שביצעה את להיט הדגל של אד שירן - shape of you גירדה בקושי 44%, תוצאה נמוכה מאוד בשלב זה של התחרות.

עמרמי, שרוב הסיכויים היו לטובתו, בחר לבצע את השיר "שער הרחמים" של מאיר בנאי ז"ל. בחירת השיר של ברוקמן הייתה מעולה ותפורה למידותיו הווקאליות כשהוא הגיש בכנות וברגש אמיתי את השיר כשניכר כי הוא מתחבר היטב למילים וללחן ובביצוע טוטאלי וקול ענק הצליח לרגש ואף לצמרר.

הקהל העניק לברוקמן 51% ללא השופטים, הישג עצום אך השופטים פחות אהבו את הביצוע (לטעמי הם שגו). בסופו של דבר השיג ברוקמן 61% (עם כחול בודד מקרן פלס).

דו הקרב האחרון בסבב היה בין לואי עלי לבין מורן אהרוני. עלי בחר ב"שני משוגעים" של עומר אדם באינטרפרטציה אישית משלו בשילוב של עברית וערבית והרכב דבקה דרוזי.

הביצוע של לואי היה אחד הגרועים שלו השנה, המעבר בין עברית לערבית לא היה טבעי כל כך, מבחינה קולית הוא נשמע בינוני ומטה והבלגאן לאורך השיר והניסיון להביא שופוני על פני ביצוע אירוויזיוני הציג יותר רעש ממוזיקה. ביצוע שזמר כמו עומר אדם לא היה יכול להרשות לעצמו להיתפס בו.

לוי היה היחיד שפרגן ללואי באופן טוטאלי ואף עיוור, אך מה הפלא? הוא חתום בחברת "ליאם הפקות" שגם לואי עלי חתום בה. לואי השיג רק 61%, מה שנתן יתרון לאהרוני לנצח את דו הקרב הזה.

אהרוני בחרה לבצע את Take Me To Church של הזמר האירי הוזייר. בקול מחוספס ועוצמתי כאופייני לה, אהרוני הגישה כזמרת נשמה את השיר במקצועיות ובהמון רגש, למרות שבחירת השיר הייתה פחות טובה, הביצוע היה פחות אנרגטי ופחות מלהיב הפעם.

בסופו של דבר, אהרוני ניצחה בקושי בדקה ה-90 את עלי בדו הקרב עם 65%. 

אחרי הופעת אורח של "ערוץ הכיבוד" ל"היא בערה" שכתבו על קרן פלס.

בסיום הפרק החליטו השופטים להיפרד, רגע לפני רבע הגמר, מעדן זוהר, וחבל כי שרה יותר טוב מחלק מהעוברים שלב.