לאחר המלודרמה שהתרחשה במוצ"ש בסיומה עלו אלה לי-להב ועדן אלנה לרביעית הגמר של "הכוכב הבא לאירוויזיון", שודר הערב (ראשון) חצי הגמר השני של התכנית, פחות מ-48 שעות לפני הגמר הגדול.

מורן אהרוני, רביב כנר, גאיה שאקי ואור עמרמי ברוקמן הגיעו בכדי להתחרות על שני הכרטיסים האחרונים לגמר. הרביעייה פתחה מנועים עם גרסה משותפת מעולה ורוקית במיוחד ל-come together של הביטלס. התכנית התחילה עם שני דו קרבים מאתגרים: ורביב כנר מול גאיה שאקי בדו הקרב הראשון ומורן אהרוני מול אור עמרמי ברוקמן בדו הקרב השני.

כנר התחיל את דו הקרב ובחר לבצע את "הללויה" של אלישיה קייז, בחירה מיוחדת ומקורית, יש לציין. כנר נשמע במיטבו אמנם, והציג לראווה את גוון קולו המיוחד, אך לטעמי זה היה אחד הביצועים הפחות מתאימים לו, הוא לא נפתח בצורה טוטאלית, לא הלהיב יותר מדי כביצועיו הקודמים ואמנם שר מצוין וביצע את השיר היטב, אך ציפיתי ליותר. כנר השיג 80%.

שאקי, שקיבלה רף די גבוה להתמודד מולו, ביצעה את wrecking ball של מיילי סיירוס ולמרות שהגישה ביצוע מלא רגש וכנות שהתאים תקולה לדעתי, לא קיבלה מספיק אחוזים, הגיעה רק ל-68% והפסידה בדו הקרב. בכך כנר ניצח ועלה לשלב הסופי.

לאחר אתנחתא בדמות הופעת אורח של ציפי שביט שביצעה עם רותם סלע את שיר הילדים "אתה תטאטא", הגיע דו הקרב השני בין מורן אהרוני לאור עמרמי ברוקמן. עמרמי בחר בשיר "לך עם האמת שלך" של עדן מאירי, שיר עוצמתי שזקוק לביצוע עוצמתי ומדויק. למזלו, עמרמי עמד במשימה ובביצוע מלא נשמה, רגש, ועדינות מתקתקה ונשמע במיטבו כשהוא משיג 83% עם אדום לא מוצדק ולא מנומק מלוי, שקשה מתכנית לתכנית להבין מה הקשר בינו לבין שיפוט מוזיקה- ליהוק שגוי, לא ראוי ולא מוצדק בעליל.

אהרוני, שהגיעה עם דלקת גרון, בחרה לתת פייט עם who you are של ג'סי ג'יי. למרות ביצוע מקרטע וצווחות בגלל דלקת הגרון שלה, אהרוני לחמה עד הרגע האחרון והביאה את כולה כשהיא הגישה ביצוע טוב, לא מושלם אך מלא רגש וחספוס כשבעיקר מעוררת השראה רוח הלוחמנות שלה. 

בסופו של דבר אהרוני לא חצתה את רף 66 האחוזים והפסידה בדו הקרב כשהשופטים החליטו להיפרד ממנה בשלב זה של התכנית, מה שאומר ששאקי עלתה לשלב הסופי.

לאחר הדחתה של מורן אהרוני שלחמה כמו לביאה למרות היותה חולה בדלקת גרון ונתנה נאמבר שמוכיח שהיא מוכנה "להתאבד" על כרטיס העלייה לגמר, השופטים החליטו לוותר עליה, לא לפני ששירי מימון אמרה שמבחינתה מורן אהרוני היא הנציגה שלנו לאירוויזיון מבחינתה והיא יותר ראויה מכולם. מתעוררת השאלה: האם העובדה שמורן חלתה ובכל זאת עלתה לשיר, הייתה בעוכריה? והאם השופטים היו צריכים להתחשב בה בשל מצבה הבריאותי שכמובן עד הגמר יכל לעבור, ולתת לה צ'אנס נוסף?

ברגע המכריע הגיעה התחרות הסופית בין עמרמי, שאקי וכנר. כנר פתח ובחר ב"גיבור של אמא" של משה פרץ. כנר נשמע כמו דמע תוך כדי הביצוע (לא שזה בלט), ובכלל הצליח להניח את הלב על השולחן ולצמרר.

שאקי שעלתה אחריו ביצעה את love on the brain של ריהאנה בביצוע מלא אמוציות, סול ועם זאת רכות שאין בו שום דופי.

עמרמי בחר ב-"זכיתי לאהוב" של עברי לידר, בלדה שקטה שהוא הגיש בטונים הנמוכים בשליטה אבסולוטית וכשהוא הרים לגבוהים הוא עשה זאת בדיוק מושלם שלא נופל מהמקור.

לאחר נאמבר של אמדורסקי, הגיעה ההכרעה: גאיה שאקי ואור עמרמי ברוקמן עלו לגמר. רביב כנר נפרד מהתחרות למרות עונה מצוינת. ביום שלישי, בגמר איפוא, יתמודדו שלושה טינאייג'רים בני 16- גאיה שאקי, אלה לי להב, אור עמרמי ברוקמן ועדן אלנה בת ה-19.