ביצועים חלשים - ביקורת: ערב לפני גמר "הכוכב הבא לאירוויזיון" בפעם האחרונה בזכיינית קשת 12, הגיעו ארבעת הפיינליסטים: אלה לי להב, גאיה שאקי, אור עמרמי ברוקמן ועדן אלנה לישורת הלפני אחרונה. ארבעת הפיינליסטים פתחו את הפרק בקאבר לשיר "תן לי" של יגאל בשן ז"ל, בביצוע אנמי ולא מרשים, יש לציין.

בפרק, בו נחשף כי בגמר כל מתמודד יבצע שני שירים, חשף אור עמרמי ברוקמן כי יבצע את "אבא" של שלומי שבת (סימבולי לנער שגדל לשני אבות). גאיה שאקי חשפה כי תבצע בגמר את "Rehab" של איימי ויינהאוס. עדן אלנה תבצע בגמר את השיר "Where Have You Been?" של ריהאנה. אלה לי להב בחרה לבצע בגמר את הנאמבר "Roar" של קייטי פרי.

לאחר ברכות ממשפחות המתמודדים וטיפים שנתנו להם השופטים, נחשף כי בין השופטים האורחים בגמר יהיו נטע ברזילי (זוכת אירוויזיון 2018), צדי צרפתי, גל אוחובסקי, מרגול, צביקה פיק, יואב גינאי, ג'ורדי וסתיו בגר. בפרק נעשה ניסוי לקראת הגמר כשהצופים בבית היו אמורים להצביע דרך האפליקציה והרמת המסך (מעל 70%) הייתה תלויה בצופים בבית בלבד.

לפני הביצוע של הרביעייה, ההפקה הודיעה כי אחד מהמתמודדים מהעונה יזכו בהפקת סינגל על חשבון ההפקה, כשהבחירה היא בידי השופטים. השופטים בחרו במורן אהרוני, מעין תיקון על ההדחה הלא מוצדקת רגע לפני הגמר. לאחר הופעה של מרגי וסטפן לגר (שלא הייתה מעבירה אותם לגמר), הגיע הרגע המעניין: ביצוע של כל הרביעייה ביחד והרמת המסך (או לא) על ידי הקהל.

הרביעייה ביצעה את Best Day of My Life של American Authors. האמת? הקהל אמנם הרים את המסך בגלל הניסיון' אבל הביצוע לא היה יותר מדי מלהיב או סוחף. הוא היה טוב אבל לא מספיק, לא מצוין ובטח לא כזה שהיה מעניק להם מיקום גבוה באירוויזיון. הערב (שלישי) בשעה 21:00 יתקיים הגמר המרהיב בסיומו נדע מי מהמתמודדים ייצג אותנו באירוויזיון 2020 שיתקיים בהולנד.