בשבוע שעבר ירדה מן המרקע העונה השביעית של "הכוכב הבא לאירוויזיון", בה נבחר נציג ישראל לתחרות האירופית דרך הריאליטי של "קשת 12". התוכנית שהפכה עבור הזכיינית למגנט של רייטינג הביאה לה ניצחון על המתחרה "רשת 13" כמעט בכל ערב בו שודרה.

קברניטי "רשת 13" וודאי ציפו לירידת התוכנית כדי למשוך צופים אל הפורמט הוותיק והמצליח "האח הגדול", בו נפרד אמש המתמודד רונן פיינגנבוים מהתוכנית, אך בערב מוצ"ש בו עד כה שודר "האח" מול "הכוכב", "קשת 12" שיבצה ספיישל של "נינג'ה ישראל VIP" ושוב הצליחה להביס את המתחרה.

ברצועת הפריים-טיים, כאמור, הובילה אמש התוכנית "נינג'ה ישראל VIP" עם 19.6 אחוזי רייטינג שהסתיימה בניצחונו של דין מירושניקוב, מול "האח הגדול" של "רשת 13" שגרפה 15.5 אחוזים, עשירית אחוז יותר מהנתון של שבוע שעבר. "כאן 11" סיכמה את ערב השידורים עם "סרנגטי" שקיבלה 3.5 אחוזים.

ברצועת החדשות, קיבלו המהדורות 21.1 אחוזים ב"קשת 12" ו-9.8 ב"רשת 13", ומהדורת החדשות של תאגיד השידור הציבורי קיבלה 4.5 אחוזים.

בשעות הפרה-פריים שלפני החדשות הובילה "קשת 12" עם התוכניות "פגוש את העיתונות" שגרפה 13.7 אחוזים, בעוד הזכיינית "רשת 13" שידרה את  "המטה" שקיבלה 6.8 אחוזים.