אמש שודר המקצה הראשון של ספיישל הסלבריטאים בפורמט הספורט המוכר: דוגמנים, קומיקאים, שחקנים, ספורטאים ואפילו יוצאי "חתונה ממבט ראשון" (גם אני לא הבנתי מה הם קשורים) ניסו ללחוץ על הבאזר שנעלם ממסכנו בחודשים האחרונים, ולקבל את הטייטל - "נינג'ה ישראל VIP", שלא רלוונטי לקריירה של אף אחד מהם מלבד זמן המסך הקצר שניתן בדרך להשגתו.

כצפוי, הרוב הגדול של המפורסמים מצא את עצמו במים תוך זמן קצר מאוד. ביניהם: ברק שמיר אשר צעד על המסלול כאילו מדובר בתצוגת אופנה במילאנו, צוקית ודודו מ"חתונה ממבט ראשון" שנראו כאילו הם עדיין בתחרות כשדודו נותר אדיש לסביבה וצוקית מתחנפת ומחייכת מתמיד, לי לוי, הדוגמנית הידועה יותר בתור "האקסית של יאיר נתניהו" אשר הפתיעה כשהגיעה למכשול מתקדם ורוי מילר, שכאשר הוא לא דוד אפוטה מהסרט על ענת אלימלך – הוא דווקא מפתיע בכושר גופני לא רע בכלל.

רגע השיא הראשון של הערב שייך דווקא לספורטאים המקצועיים, אשר נחשבו הבטחות מובילות לזכייה: שחר צוברי, המדליסט האולימפי, שלמרות היותו הפייבוריט של רסקין – הפתיע כשלא הגיע לקיר ונפל במכשול הקרוסלות הקטלני. אחריו, עלה לירן שטראובר, כדורגלן העבר שידוע כתחרותי במיוחד אשר סיפר שבהמשך הערב הוא עתיד לטוס לאליפות העולם בכדורגל יחד עם נבחרת האמנים.

בתגובה, אסי עזר הרים להנחתה כשתהה מה יקרה אם ייפצע בערב ותימנע ממנו האפשרות לטוס, ולירן ביטל אותו במהירות. נחשו מה - כמובן שהוא נפל. שטראובר שבר את המרפק כשהתרסק על המזרן ברגע נוגע ללב וכמו שחזה אסי, הוא אכן לא טס לנבחרת העולם. בכך נחסמה האפשרות של ספורטאי מקצועי לגרוף את הפרס – חופשה זוגית בזנזיבר.

לסוף הפרק השאירה ההפקה את שני הגלדיאטורים רוויי הקוביות שפינטזו על הניצחון וחששו אחד מהשני עד הרגע האחרון: דין מירושניקוב ומייקל לואיס. לאחר התרברבות שהתבררה כמוצדקת, צלח מירושניקוב את המסלול, מצויד באש בעיניים ומוטיבציה בשמיים והיה הראשון ללחוץ על הבאזר כעבור 4 דקות בלבד. אחריו, ניסה מייקל לואיס לגנוב את המקום הראשון ולבצע את המסלול בזמן קצר יותר.

לואיס, שגם שימש כשדרן הקווים אשר ליווה את המועמדים וסייע להם בטיפים מקצועיים לאורך המסלול, ביצע את המסלול במהירות וקלילות עד שנפל, לתדהמת כולם, במכשול הקרוסלות, שניה לאחר שאסי הכריז "זה קלי קלות בשבילו". לסיכום, הפרק נחתם בשני מינויים חשובים: דין מירושניקוב הוכרז כנינג'ה VIP ואסי עזר הוכרז כמלך המנחוס הבלתי מעורער. כל שנותר הוא לקוות שאסי לא ידבר גם במהלך האירוויזיון הקרוב, אחרת לעדן אלנה שלנו לא יהיה שום סיכוי.