הדוגמנית, כוכבת "האח הגדול" והזמרת היפהפייה מריה דומרק טסה בסוף השבוע האחרון לאנטליה שבטורקיה לטובת צילומי קמפיין חדש לרשת אירופאית. במהלך הצילומים, חשה דומרק ברע, צוות ההפקה נאלץ לעצור את הצילומים והיא שבה לחדרה במלון כשהיא סובלת מכאבי בטן קשים וחום גבוה. לאחר מספר שעות שמצבה לא השתפר, היא הובהלה לבית החולים המקומי באנטליה, שם חשדו הרופאים כי דומרק נדבקה בנגיף הקורונה. הבוקר (שלישי) סיפרה הדוגמנית על החוויה הקשה בתוכניתו של ניב רסקין ב"קשת 12".

"אני מרגישה בסדר", סיפרה דומרק בתוכנית, "נסעתי לצילומים, הכל היה בסדר. הייתי מצוננת כבר שבועיים ואז התחלתי להרגיש ממש חולה. ניסיתי להמשיך כי אני אמורה לעבוד, אבל בשלב מסוים כבר לא הצלחתי לתפקד והביאו לי רופא לחדר".

מתי זה הפך לחשש ממשי מנגיף הקורונה?
"בגלל שאני טסה הרבה ואני נמצאת בשדות תעופה, הצוות נלחץ והם והתחילו להלחיץ גם אותי. אנשים התחילו לתפוס ממני מרחק, גם הרופא עצמו התרחק ממני. מאוד נלחצתי".

היית לבד?
"הייתי לבד, בלי המשפחה ובלי בן הזוג. הרופא לא אמר לי שיש לי קורונה, אלא אמר לי שאני צריכה להיבדק ולעשות את כל הבדיקות הדחופות כדי לשלול את החשש. אז נסעתי ועשיתי את כל הבדיקות המקיפות - וגילו שזה חיידק, אבל לא קורונה. זה היה ממש ממש מפחיד כי אני כל היום קוראת כל דבר שקשור לקורונה, יש כל כך הרבה אינפורמציה ודיסאינפורמציה וקונספירציות שזה ממש מפחיד, כבר התחלתי לחשוב איפה הייתי ולמי לחצתי את היד. בארץ התחילה היסטריה, המשפחה והחברים שלי דאגו".

חזרת לצלם?
"חזרתי ישר לארץ, הקדמנו את הטיסה שלי ביומיים וכנראה שנמשיך את זה במועד מאוחר יותר. המסקנות שלי מהאירוע שאני לא טסה יותר בלי מסיכה, זה בטוח".