השיבה הגדולה: כפי שפורסם לראשונה במעריב, העיתונאית וחברת הכנסת לשעבר, שלי יחימוביץ, חוזרת לתקשורת לאחר שלוש-עשרה שנים בפוליטיקה ומצטרפת לתאגיד השידור הישראלי.

יחימוביץ' שהודיעה על פרישה מהחיים הפוליטיים לאחר הבחירות הקודמות, ניהלה בחודשים האחרונים מגעים לחזור לתקשורת, והיום (שלישי) מתברר כי היא תגיש תכנית רדיו זוגית בכאן ב' עם יגאל גואטה, איש התקשורת וח"כ לשעבר. התוכנית תשודר בימים א'-ד' בשעות 17:00-18:30.
 
ביום רביעי, 4 במרץ 2020 תעלה בכאן רשת ב' תכנית האקטואליה החדשה לסיכום אירועי היום. יחימוביץ הודיעה לפני חצי שנה על פרישה מהחיים הפוליטיים, לאחר שמילאה שורה של תפקידים בכירים ביניהם יו״ר העבודה וראש האופוזיציה. התוכנית ״שלי וגואטה״ תשולב ברצועת אחר הצהריים של רשת ב', תעסוק בסוגיות אקטואליות וחברתיות, ותשלב משדר אקטואליה עם דיאלוג בין השניים, המגיעים משני צידי המתרס הפוליטי.

טרם המעבר לפוליטיקה, בין תפקידה הבולטים בתקשורת, הגישה יחימוביץ'  את התוכנית "פגוש את העיתונות" ב"חדשות 12", את הפינה "גילוי דעת" באולפן שישי, את התוכנית "הכל דיבורים" ברשת ב' של קול ישראל, וכמו כן מלאה תפקידי שטח רבים.


גואטה, חבר כנסת לשעבר מטעם ש"ס, מגיש בתאגיד מינואר 2018 תוכנית רדיו אישית מדי יום שישי בכאן ב' וכן את "יומן הערב", עם רן בנימיני, ומוביל את תוכנית התחקירים  "האזרח גואטה" שמשודרת בכאן 11, ובקרוב חוזרת לעונה נוספת. בנימיני ימשיך להיות חלק ממצבת המגישים הבכירים בכאן רשת ב', ויגיש יומני חדשות, משדרים מרכזיים ופרויקטים מיוחדים.


יחימוביץ וגואטה מסרו: "אנחנו שמחים ונרגשים לקראת התוכנית המשותפת. יש לנו דיאלוג פורה וחברות מהיום הראשון שהכרנו בכנסת, על אף שאנחנו שייכים, לכאורה, לשבטים שונים. בתקופה של שיח כל כך מקוטב ולעומתי, לשנינו יש תחושת שליחות לייצר דיאלוג שלא נתחמק בו ממחלוקות עמוקות, אבל הוא יהיה משעשע, נטול עוינות, ביקורתי ומכבד, וכמובן, נעשה הכל שיהיה מעניין".