אחרי חודשים של המתנה מורטת עצבים, התחילה אתמול העונה החדשה של "חתונה ממבט ראשון". באסה, העונה הקודמת הייתה אחת העונות הטובות שנצפו בטלוויזיה. להגיע לעונה הזאת זה כמו להתאושש מאקס שהיה ממש טוב אליך אך נפרדתם כי הוא מת ממשהו בלתי צפוי. קמים מהשבעה ומתחילים: 

1. העורכים בחרו לפתוח את העונה בזוג הכי מבוגר שלהם. יש משהו מחמם לב בלראות אנשים מחפשים זוגיות פרק ב': בניגוד לפרק א', אנשים סוחבים איתם ילדים, ניסיון חיים, משקעים וגם אקסים. having said that - בחייאת ראבק, מה נסגר אתכם? עונה פותחים עם התותחים הכי כבדים! בדיוק כמו בעונות הקודמות: בת אל ויוגב, אחווה וטל - וכל אלה שנראים הכי טוב על המסך. כשקהל היעד שלך מורכב בעיקר מבנות חרמניות שלא עשו סקס כמה חודשים - אתה פותח בהכי חתיכים שלך. זה א', ב'  של ה- ג', ד' . בקיצור, אידיאולוגיה לחוד ורייטיניג והורמונים לחוד. 


2. ובכל זאת, יחסית לגיל הפנסיה המתקרב, לוהקו זוג רווקים דיי אטרקטיבי לגילם. הכלה, העונה לשם "דובי", היא אישה יפיפיה שבטוח מצביעה לפייגלין, מרצ ועלה ירוק ביחד. חוץ מהיותה היפית על טריפ, דובי היא גם  אמא וסבתא. דובי הוכיחה לנו שגם סבתות כמהות לסקס טוב מידי פעם. 

חתונה ממבט ראשון (צילום: צילום מסך קשת)
חתונה ממבט ראשון (צילום: צילום מסך קשת)

3. אריק החתן הוא גבר אמיד עם סוואג מזרחי ואהבה גדולה לטיפוח (ובעיקר לבוטוקס). נראה שיש לאריק הכל: ילדים חתיכים (היי! אותם הייתם צריכים לשלוח לפרק הראשון!), בית מפנק, כסף בחשבון הבנק, תחביבים ופרלמנט אוהב של גברים בגיל העמידה.

4. בגדול, נראה שהשידוך הזה יכול לעבוד: הוא גבר יציב שמחפש מישהי לפנק, בעוד שהיא פרועה שצריכה שמישהו יכיל אותה. הוא קבלן והיא גננת, במקצוע אחד יש כסף ובשני יש בעיקר כאב ראש.

5. בקטן, מבט אחד על גרושתו ורואים שזה לא מתחבר. דובי אוהדת של מרץ והוא פעיל חזק של הליכוד. אתם יודעים מה קורה עם לא מעט פעילים של מרצ? הם דיי תופסים תחת על אנשים של הליכוד. חבל, כי אריק נראה לי אחלה גבר. 

6. מלבד הדמויות קיבלנו הצצה גם למשפחות של המיועדים. זה היה מצחיק לראות את הבנות של דובי אוכלות סרטים של החיים שלהן לאחר שאימן סיפרה להן שהיא מתחתנת ואת הבנים של אריק מסכמים את כל האירוע ב: "מזל טוב אבא!". אין, כל התסבוכות עלינו הנשים.

7. אהבתי גם את העקיצה של הגרושה של אריק: "מאחלת לה שתראה אותה מנקודת המבט שלה ולא שלך". במלים אחרות, אל תעשה את הטעויות שעשית איתי. אנחנו ביחסים טובים אבל היית חרא בעל. 

8. כל החששות התנקזו ליום החתונה. לא צריך להיות מומחה כדי להבין שהיציבות היא מדבי והלאה. זה הרגיש כמו בועה שעוד שנייה תתפוצץ לנו בפרצוף. בניגוד אליה, אריק התייחס לכל האירוע הזה בכבוד הראוי לו ואפילו הקפיד על נישוק מזוזה בכניסה לסוויטה. קצת התאכזבתי לראות עם כל הממון שלו הוא בחר לאפות לה עוגה שנראתה כמו יצירה של חוג בישול - אך נסלח לו לעת עתה. 

9. נכון שלא הייתי פותחת את העונה עם הזוג הזה אולם טוב שהוא קיים. אתמול קיבלנו הצצה לנושא שפחות מדובר בימנו - בדידות בגיל מבוגר. הבדידות כוללת בתוכה את הרצון לחוות שוב אהבה שתהיה שם גם בחגים ובשבת,  ואת הפחד להיות נטל על הילדים שכבר פיתחו חיים משל עצמם. מודה שזה צבט את ליבי הקר, במיוחד כשראינו את דבי יושבת לבד בסלון בשבת. לא מגיע לאנשים להיות לבד.  נו טוב, אולי לחלק מגיע להיות לבד אבל לדובי ולאריק לא מגיע. 

10. מה עלה בגורל החופה? מהצד זה נראה שהיא נכנסה בהיי ויצאה בדאון. כמובן שגם בחתונה הזאת צילמו את הדודה הצצקנית שאמרה: "הוא לא הטעם שלה". נראה לי שבכל חתונה יש מושתלת כזאת של ההפקה…  כולי תקווה שזאת תהיה הגרסה המבוגרת לשירי ולירן שהתחילו בבריחה שלה ונגמרו בסצנת אהבה על המזח. אין לדעת מי תהיה הבעייתית של העונה, מקווה שלאריק יש איזה ג'וינט טוב מגולגל - הוא יזקק לו.

 
11. אריק, תעשה טובה- שחרר את הטלפונים של הבנים שלך! לטובת כל הרווקות שצפו בפרק הפתיחה.