אם יש לכם חבר רווק שאתם רוצים להתעלל בו - רשמו אותה לעונה הבאה של "חתונה ממבט ראשון". נראה לי שיובל המבולבל אחראי לשידוכים שם. בחיי, חוסר התאמה כזה לא נראה מאז אורטל ועידו, ואם אלה ההתאמות - האנושות אשכרה בסכנת הכחדה. הפרק של אתמול סיפק לי ימבה חומרים לכתוב עליהם ואני באמת לא יודעת מאיפה להתחיל. נהרדעא:

1. הפרק נפתח בחתונה הכי הזויה שנתקלתי בה, ותאמינו לי - ראיתי לא מעט חתונות. דובי רצה לכיוון החופה כמו שאני רצה לסניף של זארה (בסייל!) ואז התעלמה התעלמות מוחלטת מאריק, החתן שלה.  


2. משם הכל הלך והדרדר. הרגשתי שאני בפיגוע רב נפגעים ושאין לי דרך להציל את זה. הסירוב שלה לאחוז את ידו, ההתעלמות מהרב והרצון לבחון את כל האורחים בזמן שהיא עומדת מתחת לחופה - הוציאו את אריק מדעתו ובצדק. ריבונו של עולם, היא אפילו לא יצרה איתו קשר עין! על איזו פלנטה היא חיה? אני בעד שאנשים ירגישו צעירים - אך לא במחיר של לפגוע בסביבה. 


3. אם המשפט "אמור לי מי החברים שלך ואומר לך מי אתה" נכון - אז אריק בצרה צרורה. החברים של אריק נהגו בגועליות כלפי דובי ואני התביישתי בשבילם. במיוחד החבר הגדול, שנראה כמו הגרסה המאיימת והמלווה בריבית של רובי ריבלין. אותו חבר כפה את עצמו עליה פעם אחר פעם, וגם לחש באוזנייה "שחררי". כפרות, איך אפשר לשחרר? אתה כמו אמסטף. 

4. אריק נתן לדובי את הציון 1 מתוך 10. ליבי נקרע, לא ידעתי על מי לרחם קודם: על אריק שקיבל בדיוק את מה שלא רצה או על דובי שהייתה תחת מתקפה. בכנות, למרות האמפתיה שלי לאריק - לא אהבתי את ראיון העבודה שערך לה בחדר חתן - כלה, בדיוק כפי שלא אהבתי לצפות בדובי ובאריק מטנפים אחד על השנייה בערב חופתם. זה היה אימפולסיבי ולא מכבד ולכאורה מדובר ב-2 אנשים בוגרים. 

5. בניגוד אליהם, הילדים שלהם היו אחלה!. הבנות שלה ניסו לנטרל את הפיגוע - אך ללא הצלחה והבנים שלו השרו אווירה טובה. מישהו יודע איך מגיעים לגרושה של אריק? אני רוצה לצרף אותה לפרלמנט החברות שלי. היא נראתה כמו השפויה המבוגרת היחידה בחדר, זאת שאשכרה רוצה בטובתו. שואלים את עצמכם כיצד זה ייתכן? מסתבר שגם היא בפרק ב' ומכאן הרצון הטוב לעזור לו. אהבתי. גרושתו - תשאירי לי טלפון בפרטי. 

6. אחרי 3 שעות של ריקודים שגרמו לחתונה חרדית להראות נועזת, הגיעו דובי ואריק לסוויטה בדן אכדיה. דובי נרגעה מעט ונראתה אחרת. זה לא מנע ממנה לקטול את העוגה שהכין לה. מה אומר לכם - מקווה שעד סוף העונה אריק  ישאר בחיים, אני לא רואה איך הדבר הזה מתרומם. אני יכולה לחשוב על לפחות 5 נשים שהייתי מכירה לאריק -דובי היא בהחלט לא אחת מהם. 

7. ממפח נפש אחד למפח נפש אחר. אחרי שגילינו שאביעד, הבן הבכור של אריק, נשוי (באסה) - הציגו בפננו את זוג מספר 2. הוא, בחור ממוצא רוסי, מוצלח ונאה, חובב דגים וכושר, העונה לשם "דניס" (נו, עם שם כזה ברור שיאהב דגים). היא, פרימה בלרינה, בעלת גזרה מעוררת קנאה, רקדנית בלט ומדענית לעת צרה, העונה לשם "הדר" . לכאורה, יכול להתאים אם נתעלם מהבקשה היחידה שלה - רק לא רוסי! וזאת בעקבות חוויה לא טובה מאביה. 

8. לרוסים יש נימוסים מהסרטים ונראה שדניס אימץ את כולם. הוא משדר חיוביות לצד ג'נטלמניות ובכנות, לא פוגשים גברים כאלה כל יום. גם ג'ני, אמא של דניס, חושבת ככה ולפיכך, לא משחררת את הבן בקלות. כשג'ני  שמעה שמצאו לבן שלה שידוך היא מיד אמרה: "אני הייתי רוצה שישאירו אותך בשבילי". קריפי. 

9. אמא זאת אמא וג'ני טסה 24 שעות כדי להיות עם הבן שלה ביום חתונתו (מאיפה טסים 24 שעות?). הנוכחות שלה הייתה מורגשת בפרק ועל הקשר שלה עם דניס עוד יסופר. אציין שהוא עושה כל מה שהיא אומרת וזאת חברים - בעיה. 

10. למרות הקשר המוזר בין דניס לאימו, נראה שיש שם פרגון וברכה. מה שלא ראיתי בקשר של הדר עם אימה. קצת ריחמתי עליה, זה הרגיש שאין לה סביבה תומכת. אפילו השותפה התנהגה כמו פולניה קרה. למה אנשים לא יכולים ללבוש "פרצוף שמח" בשביל אחרים? 
ערב החופה הגיע ומי שגנב את הפוקוס היו האמהות של בני הזוג. במיוחד כשתיקי, אמא של הדר, שאלה את ג'ני  "אז את אמא של דניס החתן, אז איך קוראים לחתן?". עזרא - איך קוראים לו? 

11. אפשר לספר שהחתונה עברה בהצלחה. הוא עף עליה וגם הצהיר שהיא תתן לו פייט, היא נהנתה לחיזוריו והרגישה נסיכה. כל ההיי הזה הזכיר לי את לי את אורטל ועידו מהעונה השנייה. לא רוצה לפתוח פה לשטן - אך אני מרגישה סכנה. 

ימים יגידו. עד אז - אל תפסיקו להאמין באהבה!